Registrace | Přihlášení

Košík je zatím prázdný

Měna:

czk

Volební kampaně 2013

Autor:

(Produkt nebyl zatím hodnocen)

Napsat recenzi

Vydavatel:
Jazyk: čeština
Publikováno: 28.08.2014
Formát: 1x kniha (brožovaná), 1x příloha 238 stran
Cena: 239 Kč běžně 299 Kč
Přidat 'Volební kampaně 2013' do košíku

Dostupnost:

nebo Hlídající pes, Doporučit známému, Položit dotaz prodejci, Přidat do oblíbených

Anotace

Strategie, osobnosti, rozpočty. Devět největších kampaní pod drobnohledem. Český politický marketing, jak jste ho ještě nepoznali.

Publikace Volební kampaně 2013 je první českou knihou, která nahlíží a rozebírá kampaně z marketingového hlediska. Jejími autory jsou členové Institutu politického marketingu (a další spolupracující autoři) s praktickými zkušenostmi z českých i amerických kampaní. Je založena na rozhovorech s devíti volebními manažery, čtvrt roku monitoringu médií a sociálních sítí a dalších datech (např. o útratách stran za kampaně od společnosti Admosphere).
Kniha by neměla chybět v knihovničce žádného kandidáta, politického marketéra či volebního manažera. Pro pochopení fungování dynamiky kampaní se může hodit také novinářům či studentům politologie a příbuzných sociálněvědních oborů.

První marketingově orientovaná kniha o volebních kampaních.

- Devět největších kampaní voleb 2013 pod drobnohledem.
- Odhaluje fungování politických kampaní po organizační i finanční stránce.
- Využívá data o útratách stran za média, poskytnutá exkluzivně společností Admosphere.
- Založeno na rozhovorech se všemi volebními manažery.
- Sedmnáct kapitol o marketingových technikách + devět kapitol o kampaních jednotlivých stran.
- Rozpočty, osobnosti, volební strategie.

Kategorie

Knihovnické kódy

  • EAN: 9788074850264

Zákazníci si zakoupili s tímto produktem

Nová recenze

Podělte se o svůj názor na tento titul s ostatními čtenáři.

Otázka proti spamu



Přihlášení uživatele