Registrace | Přihlášení

Košík je zatím prázdný

Měna:

czk

Voliči, strany a negativní kampaň - Politická komunikace v České republice

(Produkt nebyl zatím hodnocen)

Napsat recenzi

Autor:
Vydavatel:
Jazyk: čeština
Publikováno: 18.11.2014
Formát: brožovaná; 150 x 230mm; 264 stran kniha
Cena: 243 Kč ( 221 Kč bez DPH)
Ušetříte 77 Kč (24%)
Běžná cena 320 Kč
Dostupnost:

Anotace

O vlivu politické komunikace na volební chování, popřípadě voličské preference, toho stále víme velmi málo. Autorka se pokouší zaplnit mezeru v této oblasti a přináší více porozumění pro fungování politické komunikace v českých volbách. Kniha se soustředí zejména na působení negativní reklamy, jež byla jedním z komunikačních formátů, který k nám byl importován z amerického prostředí a znamenal počátek procesu amerikanizace volebních kampaní, tzn. jejich modernizace a profesionalizace.

V knize lze najít odpovědi na otázky:
Jak funguje politická komunikace v České republice a čím se odlišuje od komunikačních systémů tradičních západních demokracií? Dokáže zákonná regulace usměrňovat podobu volebních kampaní? Jak u nás politické strany využívají negativní reklamu? Může negativní reklama ovlivňovat volební účast, zapojení občanů do politiky apod.? Snahou autorky je přitom nepopisovat vybrané téma izolovaně, ale zabývat se jím v širším systémovém a politicko-společenském kontextu.

Kategorie

Knihovnické kódy

  • ISBN: 978-80-7419-158-9
  • EAN: 9788074191589

Zákazníci si zakoupili s tímto produktem

Nová recenze

Podělte se o svůj názor na tento titul s ostatními čtenáři.

Otázka proti spamu



Přihlášení uživatele