Registrace | Přihlášení

Košík je zatím prázdný

Měna:

czk

Vytváření spotřebitelské hodnoty: Prostřednictvím řízení kvality výrobku a unikátnosti návrhu produktu

Autor:

(Produkt nebyl zatím hodnocen)

Napsat recenzi

Vydavatel:
Publikováno: Praha / 2010
Formát: A5 216 stran
Cena: 232 Kč běžně 273 Kč
Přidat 'Vytváření spotřebitelské hodnoty: Prostřednictvím řízení kvality výrobku a unikátnosti návrhu produktu' do košíku

Dostupnost:

nebo Hlídající pes, Doporučit známému, Položit dotaz prodejci, Přidat do oblíbených

Anotace

Publikace přináší originální přístup k managementu hodnotových inovací a vytváření spotřebitelské hodnoty. Je určená manažerům, specialistům z oblasti řízení kvality, řízení výroby, marketingu a studentům vysokých a vyšších odborných škol. Tematicky je publikace rozdělena do čtyř základních oblastí: management lidského potenciálu, vytváření superprioritního produktu, produkční systém a regulace kvality. V knize jsou představeny původní metody, např. metoda predikce zásob dokončené výroby, využití informačního šumu k získání nové znalosti, odhalení nepodstatných faktorů u vyvíjeného produktu, předpověď tržeb z prodeje nového produktu bez znalosti minulého obdobé, měření hodnoty informace aj.

Kategorie

Knihovnické kódy

  • ISBN: 978-80-7357-570-0
  • EAN: 9788073575700

Zákazníci si zakoupili s tímto produktem

Nová recenze

Podělte se o svůj názor na tento titul s ostatními čtenáři.

Otázka proti spamu



Přihlášení uživatele