Registrace | Přihlášení

Košík je zatím prázdný

Měna:

czk

Vytváření spotřebitelské hodnoty: Prostřednictvím řízení kvality výrobku a unikátnosti návrhu produktu

(Produkt nebyl zatím hodnocen)

Napsat recenzi

Autor:
Vydavatel:
Publikováno: Praha / 2010
Formát: A5 216 stran
Cena: 232 Kč ( 211 Kč bez DPH)
Ušetříte 41 Kč (15%)
Běžná cena 273 Kč
Dostupnost: (další kusy u dodavatele)

Anotace

Publikace přináší originální přístup k managementu hodnotových inovací a vytváření spotřebitelské hodnoty. Je určená manažerům, specialistům z oblasti řízení kvality, řízení výroby, marketingu a studentům vysokých a vyšších odborných škol. Tematicky je publikace rozdělena do čtyř základních oblastí: management lidského potenciálu, vytváření superprioritního produktu, produkční systém a regulace kvality. V knize jsou představeny původní metody, např. metoda predikce zásob dokončené výroby, využití informačního šumu k získání nové znalosti, odhalení nepodstatných faktorů u vyvíjeného produktu, předpověď tržeb z prodeje nového produktu bez znalosti minulého obdobé, měření hodnoty informace aj.

Kategorie

Knihovnické kódy

  • ISBN: 978-80-7357-570-0
  • EAN: 9788073575700

Zákazníci si zakoupili s tímto produktem

Nová recenze

Podělte se o svůj názor na tento titul s ostatními čtenáři.

Otázka proti spamu



Přihlášení uživatele