Registrace | Přihlášení

Košík je zatím prázdný

Měna:

czk

Vývojové tendence velkých podniků. Podniky v 21. století

Autor:

(Produkt nebyl zatím hodnocen)

Napsat recenzi

Vydavatel:
Publikováno: Praha / 2011
Formát: B5 320 stran
Cena: 378 Kč běžně 420 Kč
Přidat 'Vývojové tendence velkých podniků. Podniky v 21. století' do košíku

Dostupnost:

nebo Hlídající pes, Doporučit známému, Položit dotaz prodejci, Přidat do oblíbených

Anotace

Autoři publikace hledají odpověď na vybrané aktuální otázky, které přináší současný vývoj podnikové sféry. Celkový koncept publikace i její závěry se opírají o rozsáhlý teoretický i empirický výzkum.Publikace se zabývá např. institucionálním prostředím podnikové sféry. V rámci tohoto tématu srovnává institucionální rámec dvou typů tržních ekonomik – liberální a koordinované. Přináší také pohled na vývojové tendence ziskových i neziskových organizací. V tematické oblasti strategického řízení podniků naznačuje měnící se charakter strategického řízení v podmínkách globalizace a hyperkonkurence a prezentuje nové směry ve strategiích podniků. V další části je analyzována konkurenceschopnost a úspěšnost podniků v podmínkách globalizace a jsou naznačeny světové trendy vývoje konkurenceschopnosti podniků. Jedním z témat je také vývoj organizačních struktur podniků, kdy na příkladech je ukázáno konkrétní organizační uspořádání. Velká pozornost je věnována problematice financování podniků, úloze bank a kapitálových trhů. Text přináší vývoj pohledů na financování podniků ve světě, jsou zmíněny teorie optimalizace finanční struktury, ukázány praktické pohledy na finanční strukturu, uvedeny klíčové poznatky k řízení rizika a diskutovány základní formy a nástroje financování podniků ve světě i v České republice. Publikaci uzavírá pohled na vývoj vlastnické struktury podniků v anglosaském prostředí, v evropském prostředí, postkomunistických zemích a v České republice.Kniha je určena především vrcholovým manažerům podnikové sféry, členům správních orgánů a dalším profesím, které se nějakým způsobem setkávají ve své každodenní činnosti s problematikou správy společnosti, se strategickým řízením, otázkou konkurenceschopnosti.

Kategorie

Knihovnické kódy

  • ISBN: 978-80-7400-198-7
  • EAN: 9788074001987

Publikace od stejného autora

Zákazníci si zakoupili s tímto produktem

Nová recenze

Podělte se o svůj názor na tento titul s ostatními čtenáři.

Otázka proti spamu



Přihlášení uživatele