Registrace | Přihlášení

Košík je zatím prázdný

Měna:

czk

Webová analytika 2.0

(Produkt nebyl zatím hodnocen)

Napsat recenzi

Autor: Avinash Kaushnik
Vydavatel: Computer Press
Jazyk: čeština
Formát: 167x225 mm / 456 stran - brožovaná lepená Kniha + CD ROM (10% DPH) 456 stran
Cena: 460 Kč ( 418 Kč bez DPH)
Ušetříte 130 Kč (22%)
Běžná cena 590 Kč
Dostupnost: Skladem (1ks) - expedujeme do 1 pracovního dne (další kusy u dodavatele)

Informace o dostupnosti

Zboží je skladem (1ks) a lze ho:

  • do 1 pracovního dne zaslat na prodejnu Praha 4 - Háje
  • ještě dnes expedovat na Vaši adresu
Další kusy expedujeme v případě objednávky do 3 pracovních dnů.

Poslední aktualizace: 29.4.2017 11:07

Anotace

Chcete také provádět strategická a obchodní rozhodnutí na základě analýzy reálných uživatelských dat a využít veškerá webová data na maximum? Nechte si poradit od propagátora analytiky společnosti Google – představí vám nové postupy, díky nimž dramaticky zlepšíte schopnost vaší organizace provádět rychlá a chytrá rozhodnutí. Kompletní průvodce představuje revoluční analytické metody a modely kombinující jednoduché i výkonnější nástroje analytiky pro zpracování veškerých dat, experimentů i testování. Naučíte se, jak měřit, analyzovat a zacházet s nejrychleji se rozvíjejícími webovými technologiemi a trendy – včetně sociálních médií, videa, mobilních technologií a na zákazníky zaměřených online služeb. Autor poskytuje konkrétní, snadno pochopitelné, pokročilé metody, s nimiž dosáhnete vrcholu analytiky. Naučíte se mimo jiné, jak: - Stanovit ekonomické hodnoty webu a měřit konverze e-shopů, neziskových i firemních webů - Profitovat z analýzy vyhledávání na webu, marketingu v PPC systémech i optimalizace pro vyhledávače (SEO) - Stanovit relevantní klíčové indikátory výkonnosti (KPI) vaší organizace a vytvořit aktivní plán změny - Správně využít analýzu Twitteru, YouTube, blogů, mobilů a online služeb - Využít experimenty a testování k vytvoření webu orientovaného na potřeby uživatelů, a rychleji tak provádět jeho inovace - Řešit ty nejtěžší výzvy, včetně multikanálové analytiky a atribuční analýzy multikanálových kampaní Přiložené CD obsahuje více než 4 hodiny videopřednášek a rozhovorů, hodinu zvukových nahrávek a cenné prezentace, šablony a modely. O autorovi: Avinash Kaushik je významným výzkumníkem a analytikem s vlastním blogem Occam’s Razor. Působí také jako Analytics Evangelist pro společnost Google a Chief Education Officer pro společnost Marketing Movie. Je autorem bestselleru Web Analytics: An Hour A Day a často přednáší na konferencích po celém světě. Od americké asociace statistiků získal za rok 2009 ocenění statistika roku.

Kategorie

Knihovnické kódy

  • EAN: 9788025129647

Informace:

Věk od 15
Barevnost - blok tisk 1 barvou oboustranně

Zákazníci si zakoupili s tímto produktem

Nová recenze

Podělte se o svůj názor na tento titul s ostatními čtenáři.

Otázka proti spamu



Přihlášení uživatele