Registrace | Přihlášení

Košík je zatím prázdný

Měna:

czk

Základní bankovní služby a asymetrie informací z hlediska spotřebitele

(Produkt nebyl zatím hodnocen)

Napsat recenzi

Autor:
Vydavatel:
Jazyk: čeština
Publikováno: 2014
Formát: 140 x 210mm; 160 stran kniha
Cena: 212 Kč ( 193 Kč bez DPH)
Ušetříte 37 Kč (15%)
Běžná cena 249 Kč
Dostupnost:

Anotace

Publikace se jako jediná na našem trhu podrobně věnuje chování spotřebitelů základních bankovních služeb a problému asymetrie informací, jehož negativními dopady (ekonomickou ztrátou) jsou spotřebitelé stiženi.
Autoři zkoumají příčiny tohoto jevu a provádějí jeho analýzu na trhu Evropské unie. Na základě výsledků navrhují vlastní řešení, které by přispělo k tomu, aby si spotřebitel mohl zvolit základní bankovní služby za optimální cenu vzhledem ke svým potřebám. V závěru je provedeno modelování cen těchto služeb v aktuálním prostředí asymetrické informace v komparaci se situací po realizaci navrženého řešení pro zpřehlednění trhu.
Autoři vycházejí z rešerše a vlastních empirických šetření spotřebitelského chování v ČR za účasti více než 20 000, ve druhém šetření více než 8 000 spotřebitelů. Šetření a i další výsledky jsou založeny na dlouhodobé spolupráci autorů s tematickým webem bankovnipoplatky.com.

Kategorie

Knihovnické kódy

  • ISBN: 978-80-247-5465-9
  • EAN: 9788024754659

Zákazníci si zakoupili s tímto produktem

Nová recenze

Podělte se o svůj názor na tento titul s ostatními čtenáři.

Otázka proti spamu



Přihlášení uživatele