Náš web Levné učebnice používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Zobrazit podrobnosti.

Registrace | Přihlášení


Základní metody sběru primárních dat v marketingovém výzkumu

(Produkt nebyl zatím hodnocen)

Napsat recenzi

Novinka
Autor: Radek Tahal
Vydavatel: Nakladatelství C. H. Beck
Publikováno: 12.10.2015
Formát: 112 stran
Cena: 246 Kč ( 224 Kč bez DPH)
Ušetříte 44 Kč (15%)
Běžná cena 290 Kč
Dostupnost: Skladem u dodavatele - expedujeme do 3 pracovních dnů

Informace o dostupnosti

Toto zboží se nachází ve skladu našeho dodavatele.

  • Expedujeme do 3 pracovních dnů.

Anotace



Marketingový výzkum je disciplína, která pomáhá poznávat trh i jeho jednotlivé části. Výsledky výzkumu pak slouží jako východisko při manažerském rozhodování, v akademické oblasti jsou zase důležitým zdrojem poznatků pro odborné studie. Metody marketingového výzkumu nachází uplatnění nejen v oblastech ryze ekonomických, ale i ve státní správě a v různých zájmových sdruženích.
Učebnice se věnuje první fázi marketingového výzkumu, tedy sběru dat. Jedná se totiž o činnost, která zásadním způsobem rozhoduje o úspěšnosti celého výzkumu. Pokud bychom ji podcenili, mohly by se další fáze výzkumu stát jen analýzou nepřesných údajů, a mohlo by se tak dojít ke zcela zkresleným závěrům.
Kniha přehledným a systematickým způsobem seznamuje čtenáře s metodami a technikami sběru marketingových dat. Klíčová část se zabývá metodikou tvorby výběrových souborů. Jsou popsány a vysvětleny postupy aplikace náhodného výběru, systematického, kvótního a stratifikovaného výběru. Je ukázáno, jak v reálném marketingovém prostředí tyto znalosti aplikovat. Jsou také přiblíženy základní principy pro vytvoření dotazníku, jsou uvedeny typy otázek a způsob jejich jazykové a logicky správné formulace. Stranou nezůstává ani metoda sběru informací prostřednictvím pozorování a experimentu. Pozornost je věnována i výzkumům kvalitativním. Je vysvětlen proces rekrutace respondentů, příprava scénáře pro kvalitativní rozhovor, zásady vedení skupinové diskuze i individuálního rozhovoru. Jsou objasněny techniky, které se pro získání kvalitativního typu informací používají. Přiblíženy jsou také moderní metody získávání primárních informací založené na pokročilejších technologiích, např. neuromarketing či face tracking.
Na závěr jsou stručně zmíněny také národní výzkumné projekty „Maloobchodní audit“, „Panel domácností“ a měření sledovanosti médií, s cílem vysvětlit jejich praktické uplatnění a využití výsledků v marketingové praxi. Poslední kapitola se zabývá etikou v marketingovém výzkumu.
K jednotlivým pasážím jsou přiřazeny i reálné příklady z výzkumné praxe.

Rámcový obsah
1. Marketing a marketingový výzkum
2. Fáze a účastníci marketingového výzkumu
3. Základní členění dat
4. Kvantitativní výzkum formou dotazování
5. Kvalitativní výzkum
6. Další metody sběru primárních dat
7. Velké výzkumné projekty národního i globálního významu
8. Etika marketingového výzkumu

Kategorie

Knihovnické kódy

  • EAN: 9788074005855

Zákazníci si zakoupili s tímto produktem

Management rizik projektů - se zaměřením na projekty v průmyslových podnicích

Autor: Kolektiv autorů

Běžná cena: 739 Kč

Ušetříte: 48 Kč 7 %

Naše cena: 691 Kč

Focus on project success : tools and techniques for successful projects

Autor: Luc De Ceuster

Běžná cena: 250 Kč

Ušetříte: -8 Kč -3 %

Naše cena: 258 Kč

Krizový management - Případové bezpečnostní studie

Autor: Kolektiv autorů

Běžná cena: 290 Kč

Ušetříte: 10 Kč 3 %

Naše cena: 280 Kč

Konkurenční struktury v dodavatelských řetězcích

Autor: Jan Zouhar

Běžná cena: 288 Kč

Ušetříte: 18 Kč 6 %

Naše cena: 270 Kč

Techniky projektového řízení a finanční analýza projektů - Nejen pro ekonomy

Autor: Kolektiv autorů

Běžná cena: 290 Kč

Ušetříte: 19 Kč 7 %

Naše cena: 271 Kč

Řízení projektů v Microsoft Project 2010

Autor: Kolektiv autorů

Běžná cena: 299 Kč

Ušetříte: 43 Kč 14 %

Naše cena: 256 Kč

Podnikové informační systémy - Podnik v informační společnosti – 3., aktualizované a rozšířené…

Autor: Kolektiv autorů

Běžná cena: 429 Kč

Ušetříte: 27 Kč 6 %

Naše cena: 402 Kč

Focus on risk management - Manage risks to improve project success

Autor: Luc De Ceuster

Běžná cena: 200 Kč

Ušetříte: -7 Kč -4 %

Naše cena: 207 Kč

Dynamika projektu - uplatnění systémové dynamiky v řízení projektu

Autor: Eva Šviráková

Běžná cena: 140 Kč

Ušetříte: 26 Kč 19 %

Naše cena: 114 Kč

Profese manažera v organizacích veřejné správy

Autor: Petr Jedinák

Běžná cena: 69 Kč

Ušetříte: -3 Kč -4 %

Naše cena: 72 Kč

Management hodnotových inovací

Autor: Vlček Radim

Běžná cena: 320 Kč

Ušetříte: 45 Kč 14 %

Naše cena: 275 Kč

Hodnota a e-business

Autor: Alena Klapalová

Běžná cena: 249 Kč

Ušetříte: 27 Kč 11 %

Naše cena: 222 Kč

Projektové řízení pro začátečníky

Autor: Radek Štefánek

Běžná cena: 399 Kč

Ušetříte: 57 Kč 14 %

Naše cena: 342 Kč

97 klíčových znalostí projektového manažera

Autor: Barbee Davis

Běžná cena: 349 Kč

Ušetříte: 50 Kč 14 %

Naše cena: 299 Kč

Řízení portfolia projektů

Autor: Kolektiv autorů

Běžná cena: 399 Kč

Ušetříte: 57 Kč 14 %

Naše cena: 342 Kč

Big Data a NoSQL databáze

Autor: Kolektiv autorů

Běžná cena: 389 Kč

Ušetříte: 25 Kč 6 %

Naše cena: 364 Kč

Zlepšování podnikových procesů

Autor: Svozilová Alena

Běžná cena: 319 Kč

Ušetříte: 21 Kč 7 %

Naše cena: 298 Kč

Strategie konkurenčních střetů

Autor: Bartes František

Běžná cena: 289 Kč

Ušetříte: 18 Kč 6 %

Naše cena: 271 Kč

Řízení projektů informačních systémů 2.vyd.

Autor: Petr Doucek

Běžná cena: 198 Kč

Ušetříte: 24 Kč 12 %

Naše cena: 174 Kč

Projektový management - Systémový přístup k řízení projektů – 2., aktualizované a doplněné vydání

Autor: Svozilová Alena

Běžná cena: 479 Kč

Ušetříte: 31 Kč 6 %

Naše cena: 448 Kč

Tvorba informačních systémů - Principy, metodiky, architektury

Autor: Kolektiv autorů

Běžná cena: 398 Kč

Ušetříte: 26 Kč 7 %

Naše cena: 372 Kč

Krizový management ve veřejné správě. Teorie a praxe

Autor: Rektořík Jaroslav

Běžná cena: 325 Kč

Ušetříte: 4 Kč 1 %

Naše cena: 321 Kč

Investiční rozhodování a řízení projektů - Jak připravovat, financovat a hodnotit projekty, řídit…

Autor: Kolektiv autorů

Běžná cena: 529 Kč

Ušetříte: 34 Kč 6 %

Naše cena: 495 Kč

Controlling v praxi

Autor: Mikovcová Hana

Běžná cena: 49 Kč

Ušetříte: 3 Kč 6 %

Naše cena: 46 Kč

Modely hodnocení efektivnosti a alokace zdrojů

Autor: Kolektiv autorů

Běžná cena: 288 Kč

Ušetříte: 18 Kč 6 %

Naše cena: 270 Kč

Management podnikové informatiky

Autor: Kolektiv autorů

Běžná cena: 378 Kč

Ušetříte: 46 Kč 12 %

Naše cena: 332 Kč

Úspěšný projektový manažer - Jak se stát mistrem projektového managementu

Autor: Newton Richard

Běžná cena: 375 Kč

Ušetříte: 24 Kč 6 %

Naše cena: 351 Kč

Zabezpečení obchodních informací

Autor: Jaroslav Mlýnek

Běžná cena: 269 Kč

Ušetříte: 38 Kč 14 %

Naše cena: 231 Kč

Řízení projektů v IT

Autor: Kathy Schwalbe

Běžná cena: 990 Kč

Ušetříte: 141 Kč 14 %

Naše cena: 849 Kč

Řízení IT projektů pro úplné začátečníky

Autor: Tomáš Komzák

Běžná cena: 299 Kč

Ušetříte: 43 Kč 14 %

Naše cena: 256 Kč

Nová recenze

Podělte se o svůj názor na tento titul s ostatními čtenáři.

Otázka proti spamu


Proč nakoupit u nás?

  • Přes 720 000
    spokojených zákazníků
  • 238 236
    titulů v katalogu
  • 4 916
    nakladatelů v katalogu
  • 10 218
    ukázek z knih
  • 7 let
    úspěšně na trhu
  • Osobní odběr
    prodejna Praha 4


APEK - česká kvalita - certifikovaný obchod

APEK - dodržuji terminologii lhůt dodání

Výhradní distribuce Comenia Script


Přihlášení uživatele