Registrace | Přihlášení

Košík je zatím prázdný

Měna:

czk

Základy marketingu

Autor:

(4x)

Počet recenzí: 1

Napsat recenzi

Vydavatel:
Jazyk: čeština
Formát: 17×24 cm, 256 stran 256 stran
Cena: 253 Kč běžně 298 Kč
Přidat 'Základy marketingu' do košíku

Dostupnost:

nebo Hlídající pes, Doporučit známému, Položit dotaz prodejci, Přidat do oblíbených

Anotace

Na českém trhu jde o vůbec první knihu základů marketingu, která vznikla v úzké spolupráci s předními odborníky z praxe. Hlavní autor, který je vedoucím katedry marketingu na VŠE v Praze, předkládá základní principy marketingu srozumitelně a čtivě. Dokládá je přitom velkým množstvím praktických příkladů. Kniha není určena pouze studentům ekonomických oborů, ale inspiraci v ní najdou rovněž manažeři, podnikatelé a všichni ostatní, kteří chtějí pochopit, jak marketing funguje a jak jim může pomoci v dosažení jejich cílů.

Kategorie

Knihovnické kódy

  • ISBN: 978-80-247-4208-3
  • EAN: 9788024742083

Hodnocení


  • Pro náš eshop www.milujeme-vysavani.cz byla tato kniha obrovským přínosem. V podnikání jsem trochu pankeři a základy jsme opravdu potřebovali. Knihu doporučiji

Publikace od stejného autora

Zákazníci si zakoupili s tímto produktem

Nová recenze

Podělte se o svůj názor na tento titul s ostatními čtenáři.

Otázka proti spamu



Přihlášení uživatele