Registrace | Přihlášení

Košík je zatím prázdný

Měna:

czk

Základy marketingu

(2x)

Napsat recenzi

Autor: Karlíček Miroslav
Vydavatel: Grada
Jazyk: čeština
Formát: 17×24 cm, 256 stran 256 stran
Cena: 215 Kč ( 195 Kč bez DPH)
Ušetříte 83 Kč (28%)
Běžná cena 298 Kč
Dostupnost: Skladem u dodavatele (do 20ks) - expedujeme do 2 pracovních dnů

Informace o dostupnosti

Toto zboží se nachází ve skladu našeho dodavatele (v počtu do 20ks).

  • Expedujeme do 2 pracovních dnů.

Anotace

Na českém trhu jde o vůbec první knihu základů marketingu, která vznikla v úzké spolupráci s předními odborníky z praxe. Hlavní autor, který je vedoucím katedry marketingu na VŠE v Praze, předkládá základní principy marketingu srozumitelně a čtivě. Dokládá je přitom velkým množstvím praktických příkladů. Kniha není určena pouze studentům ekonomických oborů, ale inspiraci v ní najdou rovněž manažeři, podnikatelé a všichni ostatní, kteří chtějí pochopit, jak marketing funguje a jak jim může pomoci v dosažení jejich cílů.

Kategorie

Knihovnické kódy

  • ISBN: 978-80-247-4208-3
  • EAN: 9788024742083

Publikace od stejného autora

Zákazníci si zakoupili s tímto produktem

Nová recenze

Podělte se o svůj názor na tento titul s ostatními čtenáři.

Otázka proti spamu



Přihlášení uživatele