Registrace | Přihlášení

Košík je zatím prázdný

Měna:

czk

Základy marketingu

(2x)

Počet recenzí: 1

Napsat recenzi

Autor:
Vydavatel:
Jazyk: čeština
Formát: 17×24 cm, 256 stran 256 stran
Cena: 253 Kč ( 230 Kč bez DPH)
Ušetříte 45 Kč (15%)
Běžná cena 298 Kč
Dostupnost:

Anotace

Na českém trhu jde o vůbec první knihu základů marketingu, která vznikla v úzké spolupráci s předními odborníky z praxe. Hlavní autor, který je vedoucím katedry marketingu na VŠE v Praze, předkládá základní principy marketingu srozumitelně a čtivě. Dokládá je přitom velkým množstvím praktických příkladů. Kniha není určena pouze studentům ekonomických oborů, ale inspiraci v ní najdou rovněž manažeři, podnikatelé a všichni ostatní, kteří chtějí pochopit, jak marketing funguje a jak jim může pomoci v dosažení jejich cílů.

Kategorie

Knihovnické kódy

  • ISBN: 978-80-247-4208-3
  • EAN: 9788024742083

Hodnocení


  • Pro náš eshop www.milujeme-vysavani.cz byla tato kniha obrovským přínosem. V podnikání jsem trochu pankeři a základy jsme opravdu potřebovali. Knihu doporučiji

Publikace od stejného autora

Zákazníci si zakoupili s tímto produktem

Nová recenze

Podělte se o svůj názor na tento titul s ostatními čtenáři.

Otázka proti spamu



Přihlášení uživatele