Náš web Levné učebnice používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Zobrazit podrobnosti.

Registrace | Přihlášení


Obchodní podmínky platné od 1.1.2016 do 31.5.2016

Tyto Všeobecné obchodní podmínky (dále jen VOP) upravují vztahy mezi kupujícím a prodávajícím v oblasti prodeje zboží a služeb mezi společností Bookretail s.r.o. (dále jen „prodávající") a spotřebiteli (dále jen „kupující"). Kupujícímu se doporučuje seznámit s Všeobecnými obchodními podmínkami a reklamačním řádem ještě před objednáním zboží.

Prodejce je plátcem DPH, všechny ceny na internetových stránkách www.levneucebnice.cz jsou uvedeny včetně 15% , resp. 21% DPH. Uvedené ceny platí pouze při objednání přes internetový obchod www.levneucebnice.cz.

I. Základní ustanovení

Prodávající

Bookretail s.r.o., IČ 24824232, se sídlem Bečovská 1330, 104 00 Praha 10 – Uhříněves, je společností zapsanou v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze (Spisová značka: C 177721), zabývající se prodejem knih a doplňkových produktů.

Kupující

Kupující si je vědom, že mu koupí produktů, jež jsou v obchodní nabídce prodávajícího, nevznikají žádná práva na používání registrovaných značek, obchodních názvů, firemních log či patentů prodávajícího nebo dalších firem, není-li v konkrétním případě zvláštní smlouvou sjednáno jinak.

Kupující při zahájení obchodních vztahů předává prodávajícímu pouze své kontaktní údaje, nutné pro bezproblémové vyřízení objednávky, popřípadě údaje, které chce mít uvedeny na nákupních dokladech. Právní vztahy prodávajícího se spotřebitelem výslovně neupravené těmito VOP se řídí příslušnými ustanoveními zák. č. 89/2012 Sb, Občanský zákoník, jakož i předpisy souvisejícími.

Individuální smlouva mezi prodávajícím a kupujícím je nadřazena obchodním podmínkám.

II. Systém objednávání

Objednávka zboží a služeb se děje prostřednictvím elektronické objednávky na www.levneucebnice.cz (dále jen „e-shop").

Objednávat je možné 24h denně, 7 dní v týdnu.

Potvrzením objednávky ze strany prodejce dochází k uzavření kupní smlouvy a kupující se tímto zavazuje k odebrání objednaného zboží a k uhrazení příslušné částky. Objednávka je návrhem kupní smlouvy. Kupní smlouva vzniká v okamžiku potvrzení objednávky. Vzniklou smlouvu (včetně dohodnuté ceny) lze měnit nebo rušit pouze na základě dohody stran nebo na základě zákonných důvodů.

Veškeré objednávky podané prostřednictvím internetové prodejny www.levneucebnice.cz jsou závazné. Podáním objednávky Kupující potvrzuje, že se seznámil s těmito obchodními podmínkami, a že s nimi souhlasí.

Kupující souhlasí s použitím komunikačních prostředků na dálku a náklady na použití těchto prostředků (náklady na internetové připojení, náklady na telefonní hovory) hradí sám.<

Pro stanovení kupní ceny je určující cena zboží zobrazovaná webovým rozhraním v době provedení objednávky.

Expediční lhůta

Expedice (objednaného zboží) pak znamená předání objednaného zboží prodávajícím přepravci.
V převážné většině případů je zboží odesláno během 1-5 pracovních dnů, v případě zahraničních titulů může být expediční doba delší, viz karta daného produktu v e-shopu. V případě objednání problematického zboží může dojít k prodloužení lhůty.

 

Vyřízení objednávky

Zákazník má právo zrušit objednávku před jejím vyřízením a to buď telefonicky, nebo prostřednictvím emailu info@levneucebnice.cz. Storno objednávky bude zákazníkovi potvrzeno emailem.

Pokud není objednávka odeslána do 30 pracovních dnů, má zákazník možnost objednávku stornovat, případně odstranit problematický titul (zaplacená částka nebo přeplatek je, v případě platby předem, zaslán zákazníkovi automaticky zpět na účet).

V případě, že zjistíme, že některý z objednaných titulů je náhle rozebrán, bude zákazník kontaktován a jsou mu nabídnuty další možnosti postupu (storno a vrácení peněz, změna objednávky, prodloužení expediční lhůty).

Při vrácení peněz je částka vrácena do 14 dnů.

 

Podmínkou platnosti elektronické objednávky je uvedení všech následujících údajů o Kupujícím: jméno a příjmení, telefon, email, doručovací adresa, způsob dodání, způsob platby, obsah košíku.

Vlastnické právo ke zboží přechází na Kupujícího v okamžiku jeho převzetí a zaplacení kupní ceny.

Prodávající si vyhrazuje právo zrušit objednávku nebo její část před uzavřením kupní smlouvy pokud:

  • se zboží již nevyrábí
  • se výrazně navýšila cena dodavatele příslušného zboží

V případě, že tato situace nastane, prodávající se zavazuje neprodleně kontaktovat kupujícího za účelem dohody o dalším postupu.

V případě, že Kupující zaplatil již část nebo celou částku kupní ceny, bude mu tato částka převedena zpět na jeho účet nebo adresu. Při vrácení peněz je částka vrácena do 14 dnů.

 

Kupující dostane zboží za cenu platnou v okamžiku objednání. V případě, že se jedná o speciální zboží na objednávku, nebo zboží, které není na skladě, prodávající kupujícímu předem potvrdí telefonicky / e-mailem cenu a termín dodání. Tuto cenu je prodávající oprávněn měnit vzhledem k aktuální situaci na trhu a v závislosti na vývoji kurzu Kč vůči zahraničním měnám. Pokud kupující s takovouto změnou nesouhlasí, objednávku nepotvrdí a tato není realizována.

 

Po vyřízení objednávky může být zákazník požádán o vyplnění elektronického dotazníku týkající se spokojenosti s nákupem. Tyto emaily chodí v rámci projektu Ověřeno zákazníky Heureka.cz a je to plně v kompetencích firmy Miton Media, a.s.

 

Předprodeje

Tituly v předprodeji jsou tituly, které jsou v edičních plánech nakladatelů. Datum uvedené u titulu je předpokládané datum vydání. Toto datum se může měnit. Dále také nezaručuje u titulů z předprodejů dodání, pokud bude na titul více objednávek, než je náklad vydavatele. V takovém případě jsou objednávky vyřizovány chronologicky dle data jejich přijetí.

V případě zdržení či dalších komplikací je zákazník vždy informován emailem.

Zákazník je informován emailem o tom, že titul je v předprodeji a dotázán, zdali souhlasí s vyčkáním na kompletaci do data vydání.

Výprodeje

Tituly označené jako "výprodej" jsou akční tituly v nabídce. Aktuální akční cena se vztahuje pouze na počet kusů, který je aktuálně skladem! Při objednání více kusů, než je skladem, je u kusů navíc účtována jejich standardní cena.

 

Zahraniční tituly

U titulů zahraničních vydavatelů, které nejsou skladem, je většinou vedena dostupnost 28 dnů. Tato dostupnost se nicméně může prodloužit v případě problémů s dodáním. V takových případech je vždy zákazník informován emailem.

Zákazník je informován emailem o tom, že tituly mají delší lhůtu dodání a dotázán, zdali si přeje vyčkat. Objednávky, které budou neuhrazené či zákazník nevyjádří svůj zájem, mohou být zrušeny.

Některé tituly je možné objednat jen s úhradou převodem předem. Tato informace se vždy nachází u jednotlivých titulů.

 

III. Dodací podmínky

Při dodání zakoupeného zboží se Prodávající zavazuje vystavit fakturu se všemi potřebnými náležitostmi účetního dokladu.

V případě platby převodem se zboží odesílá po přijetí této platby na účet.

Zboží se doručuje dle zvoleného způsobu Kupujícím v internetové objednávce, způsoby doručení jsou:

  • osobní odběr
  • doručení Českou poštou (obchodní balík - balík do ruky)
  • doručení Českou poštou (obchodní balík - balík na poštu)
  • doručení PPL
  • výdejní místa Zásilkovna

Místem doručení zboží je doručovací adresa uvedená Kupujícím v elektronické objednávce.

Osobní odběr

Zboží lze vyzvednout osobně po smluvené domluvě (e-mailem, telefonicky), v pracovních dnech v rámci otevírací doby v místě prodejny Prodávajícího. Adresa je uvedena v sekci "Kamenná prodejna".

Podmínkou osobního odběru zboží je platba v hotovosti nebo potvrzení o přijetí platby na účet Prodávajícího.

Pro vyzvednutí rezervované objednávky je lhůta 10 dnů.

Výdejní síť Zásilkovna

Zboží lze vyzvednout na pobočkách sítě Zásilkovny. Cena doručení je 49 Kč při platbě předem. Platba v hotovosti na místě je možná, je účtován navíc poplatek 30 Kč.

Pro vyzvednutí rezervované objednávky je lhůta 7 dnů.

Doručení prostřednictvím České pošty či PPL  (dále Přepravce):

V případě, že Kupující nebude zastižen na uvedené adrese, obdrží oznámení o uložení zásilky (zásilka bude uložena na příslušné pobočce Přepravce po dobu sedmi kalendářních dnů). V případě, že si zásilku nevyzvednete v daném termínu, zásilka se vrací zpět Prodávajícímu.

Doručení prostřednictvím tohoto Přepravce trvá obvykle 1-2 pracovní dny (od expedice objednaného zboží) dle standardních přepravních podmínek.

Žádáme Kupujícího o kontrolu stavu zásilky za přítomnosti dopravce (počet balíků, neporušenost pásky s firemním logem, poškození krabice) podle přiloženého přepravního listu a v případě zjištění poškození zásilky o reklamaci přímo u dopravce. Dopravce následně sepíše s adresátem protokol o shledané závadě. Kupující je oprávněn odmítnout převzetí zásilky, která není ve shodě s kupní smlouvou tím, že zásilka je např. neúplná nebo poškozená. Pokud takto poškozenou zásilku kupující od přepravce převezme, je nezbytné poškození popsat v předávacím protokolu přepravce.

Dodatečná reklamace neúplnosti nebo vnějšího poškození zásilky dává prodávajícímu možnost prokázat, že se nejedná o rozpor s kupní smlouvou.

Platební podmínky

  • platba v hotovosti při osobním odběru
  • platba bankovním převodem (doručení či osobní odběr na základě připsání částky na účet prodávajícího)
  • na dobírku při doručení zboží (hotovost přebírá od zákazníka přepravce)
  • platba kartou (platební brána) - poplatek 10 Kč
Platba bankovním převodem je možná POUZE z účtu vedeného u některé z českých bank. Při platbě ze zahraničního účtu budou účtovány poplatky s tím spojené. Při zaslání platby pod chybnými údaji (chybný VS či jeho neuvedení), může dojít k pozdržení vyřízení objednávky. Za případné problémy s identifikací nenese prodávající odpovědnost.

Sazebník dalších nákladů

Všechny ceny jsou smluvní. V e-shopu jsou vždy aktuální a platné ceny.

Sazebník doručení:

 

Forma doručení

Přepravce

Cena

Dobírka

Osobní odběr

 

ZDARMA

 

Balík do ruky

Česká pošta

79

+30

Balík na poštu

Česká pošta

79

+30

Balík PPL

PPL

89

+30

Zásilkovna

Zásilkovna

49

+30

 

Pokud si objednáte zboží v hodnotě 2 000,- (vč. DPH) a více, poštovné 79 (nebo 89) Kč neúčtujeme.

Tento ceník je platný pro území České republiky. Do zahraničí v současné chvíli nezasíláme.

 

IV. Odstoupení od smlouvy

 

V souladu s § 1829 -  § 1838 zákona č. 89/2012 Sb., Občanský zákoník, má kupující právo odstoupit od smlouvy bez uvedení důvodu do 14 dní od převzetí. Doporučujeme Vám odstoupit od kupní smlouvy písemně vyplněním vzorového formuláře.

Rozhodne-li se kupující pro odstoupení v této lhůtě, je nutno splnit níže uvedené podmínky:

  • Zboží doručit na adresu prodávajícího s kopií nákupního dokladu a číslem bankovního účtu, kam bude vrácena finanční částka.
  • Zboží odesílané a doručené zpět na adresu prodávajícího musí být nepoškozené, kompletní, včetně příslušenství a všech poskytnutých dokladů a případných dárků obdržených s produktem. V případě vrácení poškozeného nebo nekompletního zboží Vám bude vrácena kupní cena ponížena o adekvátní část. Tituly musí být pečlivě zabaleny, minimálně v originálním obalu (bublinková folie a karton). Upozorňujeme, že u knih zasílaných v papírových obálkách může dojít během přepravy k poškození.
  • Neposílejte zboží na dobírku - nebude převzato. Doporučujeme Vám zboží pojistit.
  • V případě nedodržení některé z uvedených náležitostí má prodávající právo odmítnout vrácené zboží nebo poměrně snížit částku, za kterou bude zboží přijato zpět.
  • Možnost odstoupit od smlouvy se nevztahuje na
  • Spotřebitel nemůže odstoupit od smlouvy dle nového Občanského zákoníku,č. 89/2012 Sb.  § 1837

  • a) o poskytování služeb, jestliže byly splněny s jeho předchozím výslovným souhlasem před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy a podnikatel před uzavřením smlouvy sdělil spotřebiteli, že v takovém případě nemá právo na odstoupení od smlouvy,

    b) o dodávce zboží nebo služby, jejichž cena závisí na výchylkách finančního trhu nezávisle na vůli podnikatele a k němuž může dojít během lhůty pro odstoupení od smlouvy,

    c) o dodání alkoholických nápojů, jež mohou být dodány až po uplynutí třiceti dnů a jejichž cena závisí na výchylkách finančního trhu nezávislých na vůli podnikatele,

    d) o dodávce zboží, které bylo upraveno podle přání spotřebitele nebo pro jeho osobu,

    e) o dodávce zboží, které podléhá rychlé zkáze, jakož i zboží, které bylo po dodání nenávratně smíseno s jiným zbožím,

    f) o opravě nebo údržbě provedené v místě určeném spotřebitelem na jeho žádost; to však neplatí v případě následného provedení jiných než vyžádaných oprav či dodání jiných než vyžádaných náhradních dílů,

    g) o dodávce zboží v uzavřeném obalu, které spotřebitel z obalu vyňal a z hygienických důvodů jej není možné vrátit,

    h) o dodávce zvukové nebo obrazové nahrávky nebo počítačového programu, pokud porušil jejich původní obal,

    i) o dodávce novin, periodik nebo časopisů,

    j) o ubytování, dopravě, stravování nebo využití volného času, pokud podnikatel tato plnění poskytuje v určeném termínu,

    k) uzavírané na základě veřejné dražby podle zákona upravujícího veřejné dražby, nebo

    l) o dodání digitálního obsahu, pokud nebyl dodán na hmotném nosiči a byl dodán s předchozím výslovným souhlasem spotřebitele před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy a podnikatel před uzavřením smlouvy sdělil spotřebiteli, že v takovém případě nemá právo na odstoupení od smlo

    V případě odstoupení od dodávky zboží, upravené individuální kupní smlouvou, ve které byla zahrnuta sleva odvozená od výše objednaného zboží, bude poměrně snížena také tato výsledná vrácená částka. Tedy v případě individuální kupní smlouvy, založené na procentní slevě, je sleva počítána na hodnotě výsledně odebraného množství. V případě využití publikací  zdarma v individuálně upravené kupní smlouvě je společně s vrácením zboží také nutné vrátit takto poskytnuté zboží či dary.

  • Odstoupí-li spotřebitel od smlouvy, vrátí mu podnikatel bez zbytečného odkladu, nejpozději do čtrnácti dnů od odstoupení od smlouvy, všechny peněžní prostředky včetně nákladů na dodání, které od něho na základě smlouvy přijal. Podnikatel vrátí spotřebiteli přijaté peněžní prostředky jiným způsobem jen tehdy, pokud s tím spotřebitel souhlasil a pokud mu tím nevzniknou další náklady. Jestliže spotřebitel zvolil jiný, než nejlevnější způsob dodání zboží, který podnikatel nabízí, vrátí podnikatel spotřebiteli náklady na dodání zboží ve výši odpovídající nejlevnějšímu nabízenému způsobu dodání zboží.
  • Odstoupí-li spotřebitel od kupní smlouvy, podnikatel není povinen vrátit přijaté peněžní prostředky spotřebiteli dříve, než mu spotřebitel zboží předá nebo prokáže, že zboží podnikateli odeslal.
  • V případě odstoupení od kupní smlouvy se kupní smlouva od počátku ruší. Zboží musí být prodávajícímu vráceno do čtrnácti (14) dnů od odstoupení od smlouvy prodávajícímu. Odstoupí-li kupující od kupní smlouvy, nese kupující náklady spojené s navrácením zboží prodávajícímu, a to i v tom případě, kdy zboží nemůže být vráceno pro svou povahu obvyklou poštovní cestou.

Prodávající se zavazuje kupujícímu vrátit zaplacenou kupní cenu nejpozději do 14 dnů od odstoupení na bankovní účet, který je kupující povinen si zřídit.
Není-li kupující již schopen zboží vrátit v původním stavu a nebo jeho hodnota byla již snížena (došlo k částečnému spotřebování či opotřebování zboží), je kupující povinen chybějící hodnotu podle ustanovení § 458 odst. 1 obč. zák. nahradit v penězích - v praxi se tak děje formou započtení na prodávajícím vracenou kupní cenu, která je tudíž spotřebiteli vyplacena ve snížené hodnotě.

Formulář pro odstoupení od smlouvy (Word)
Formulář pro odstoupení od smlouvy (Excel)
Formulář pro odstoupení od smlouvy (PDF)

 

 

V. Reklamační řád

Reklamace budou vyřízeny v souladu s reklamačním řádem Prodávajícího a právním řádem platným v ČR.

Zboží lze reklamovat u prodejce dle podmínek reklamačního řádu.

Kupující je povinen se seznámit s Reklamačním řádem a Všeobecnými obchodními podmínkami ještě před objednáním zboží. Převzetím zboží od prodávajícího souhlasí s níže uvedeným reklamačním řádem.
Jako doklad o záruce vystavuje společnost Bookretail s.r.o. ke každému zakoupenému zboží nákupní doklad - fakturu se všemi náležitostmi účetního dokladu a dalšími potřebnými údaji pro uplatnění záruky (název zboží, datum, cena, množství, číslo objednávky).

Délka záruky

Záruční doba začíná běžet dnem převzetí zboží kupujícím, tj. dnem uvedeným na nákupním dokladu. Zákonná záruční doba je obecně 24 měsíců.

Reklamace zboží uplatněná po uplynutí výše uvedené záruční doby Prodávající nebude akceptovat.

V rámci zákonné záruční lhůty se reklamace řídí novým Občanským zákoníkem č. 89/2012 Sb. s přihlédnutím k tomuto reklamačnímu řádu. U prodloužené lhůty se reklamace řídí výhradně tímto řádem.

Záruční podmínky

Záruční podmínky na zboží se řídí Reklamačním řádem prodávajícího a platnými právními předpisy ČR. Jako záruční list slouží nákupní doklad.

Žádáme kupujícího o kontrolu zásilky za přítomnosti dopravce a v případě zjištění poškození zásilky o reklamaci přímo u dopravce. Dopravce následně sepíše s adresátem protokol o shledané závadě a zásilka bude doručena zpět odesílateli. Kupující je oprávněn odmítnout převzetí zásilky, která není ve shodě s kupní smlouvou tím, že zásilka je např. neúplná nebo poškozená. Pokud takto poškozenou zásilku kupující od přepravce převezme, je nezbytné poškození popsat v předávacím protokolu přepravce.

 

Kupující může vadné zboží na reklamaci zaslat přepravní službou na adresu provozovny. Balík by měl obsahovat: reklamované zboží (včetně kompletního příslušenství), doporučujeme přiložit kopii nákupního dokladu, podrobný popis závady a dostatečné kontaktní údaje kupujícího (zpáteční adresa, tel.číslo.). Bez výše uvedeného je znemožněna identifikace původu i závady zboží. Kupující doloží platnost záruky předložením nákupního dokladu, pokud bylo v minulosti zboží reklamováno, též doloží doklad o reklamaci. Na nabývacím dokladu (nákupní nebo reklamační doklad) musí být stejné číslo objednávky.
Zásilku zašlete na adresu:

Bookretail s.r.o.

Bečovská 1330, 104 00 Praha 10 – Uhříněves

Reklamační protokol (potvrzení o tom, kdy spotřebitel právo uplatnil, co je obsahem reklamace a jaký způsob vyřízení reklamace spotřebitel požaduje) je zaslán zákazníkovi emailem bezprostředně po přijetí reklamace.

Dále prodávající vydá bezodkladně po vyřízení reklamace spotřebiteli potvrzení o datu a způsobu vyřízení reklamace, včetně potvrzení o provedení opravy a době trvání reklamace. Pro případ zamítnuté reklamace prodávající spotřebiteli vydá písemné odůvodnění tohoto zamítnutí.

 

V případě oprávněné reklamace má Kupující nárok na náhradu všech vynaložených nákladů spojených s uplatněním práv z odpovědnosti za vady, zejména s odesláním reklamovaného zboží Prodávajícímu.  Náklady na poštovné budou proplaceny na základě potvrzení (podacího lístku) s uvedenou částkou, která byla za poštovné vynaložena.

 

Dále se záruka nevztahuje na poškození vzniklá:

 

  • neopatrným, nevhodným či násilným mechanickým zacházením
  • používáním zboží v podmínkách, které neodpovídají svojí teplotou, prašností, vlhkostí, pokud je výrobcem určeno
  • zboží bylo poškozeno nadměrným zatěžováním nebo používáním v rozporu s podmínkami uvedenými v dokumentaci nebo všeobecnými zásadami
  • zboží bylo poškozeno přírodními živly

Zboží předané k reklamaci bude testováno pouze na závadu písemně uvedenou kupujícím (v reklamačním formuláři, v přiloženém listě s popisem závady). Zjistí-li se, že příčinou problémů není reklamovaný výrobek, ale nesprávné zacházení kupujícího, bude reklamace zamítnuta. Prodávající odpovídá za vady zboží, které se objeví při převzetí Kupujícím a během záruční doby.

Způsob vyřízení reklamace

V případě, že věc při převzetí kupujícím není ve shodě s kupní smlouvou (dále jen rozpor s kupní smlouvou), má kupující právo na to, aby prodávající bezplatně a bez zbytečného odkladu věc uvedl do stavu odpovídajícímu kupní smlouvě, a to podle požadavku kupujícího buď výměnou věci, nebo její opravou. Není-li takový postup možný, může kupující požadovat přiměřenou slevu z ceny nebo od smlouvy odstoupit. To neplatí, pokud kupující před převzetím věci o rozporu s kupní smlouvou věděl nebo rozpor s kupní smlouvou sám způsobil.
Rozpor s kupní smlouvou, který se projeví během šesti měsíců ode dne převzetí věci, se považuje za rozpor existující již při jejím převzetí, pokud to neodporuje věci nebo pokud se neprokáže opak.

Jde-li o vadu, kterou lze odstranit, má kupující právo, aby byla bezplatně, včas a řádně odstraněna, a prodávající je povinen vadu bez zbytečného odkladu odstranit. Není-li to vzhledem k povaze vady neúměrné, může kupující požadovat výměnu věci, nebo týká-li se vada jen součásti věci, výměnu součásti. Není-li takový postup možný, může kupující žádat přiměřenou slevu z ceny věci nebo od smlouvy odstoupit. V případě slevy nelze později tuto vadu reklamovat.

 

Jde-li o vadu, kterou nelze odstranit a která brání tomu, aby věc mohla být řádně užívána jako věc bez vady, má kupující právo na výměnu věci nebo má právo od smlouvy odstoupit. Táž práva přísluší kupujícímu, jde-li sice o vady odstranitelné, jestliže však kupující nemůže pro opětovné vyskytnutí vady po opravě nebo pro větší počet vad věc řádně užívat. Jde-li o jiné vady neodstranitelné a nepožaduje-li výměnu věci, má kupující právo na přiměřenou slevu z ceny věci nebo může od smlouvy odstoupit.
Reklamace zboží prodávající vyřizuje bez zbytečného odkladu, maximálně však do 30 dní od data následujícího po uplatnění reklamace kupujícím. Po uplynutí 30 denní lhůty pro vyřízení reklamace v případě, že reklamace vyřízena nebyla, se má za to, že vada na věci skutečně existovala a kupujícímu se přiznávají stejná práva, jako by se jednalo o vadu neodstranitelnou (viz výše).

Jde-li o vadu, kterou nelze odstranit a která brání tomu, aby věc mohla být řádně užívána jako věc bez vady, má kupující právo na výměnu věci nebo má právo od smlouvy odstoupit. Táž práva přísluší kupujícímu, jde-li sice o vady odstranitelné, jestliže však kupující nemůže pro opětovné vyskytnutí vady po opravě nebo pro větší počet vad věc řádně užívat. Jde-li o jiné vady neodstranitelné a nepožaduje-li výměnu věci, má kupující právo na přiměřenou slevu z ceny věci nebo může od smlouvy odstoupit.Reklamace zboží prodávající vyřizuje bez zbytečného odkladu, maximálně však do 30 dní od data následujícího po uplatnění reklamace kupujícím. Po uplynutí 30 denní lhůty pro vyřízení reklamace v případě, že reklamace vyřízena nebyla, se má za to, že vada na věci skutečně existovala a kupujícímu se přiznávají stejná práva, jako by se jednalo o vadu neodstranitelnou (viz výše).

 

Po vyřízení oprávněné reklamace se záruční doba prodlužuje o dobu trvání reklamace. V případě neoprávněné reklamace se záruční doba neprodlužuje. Pokud byla reklamace vyřízena výměnou, je další případná reklamace považována za první reklamaci zboží. (Doba trvání reklamace se počítá od následujícího dne po přijetí do dne vyřízení reklamace. Nikoliv do vyzvednutí kupujícím.) Po vyřízení reklamace prodávající upozorní o ukončení reklamace kupujícího buď telefonicky, SMS, nebo e-mailem - do té doby se má za to, že reklamace vyřízena nebyla.

Pokud bylo zboží zasláno přepravní službou, bude po vyřízení automaticky zasláno na adresu kupujícího. Spotřebitel má právo na úhradu nutných nákladů spojených s uplatněním práv z odpovědnosti za vady.

 

Reklamace nekompletní nebo chybně zaslané objednávky

V případě nekompletní zásilky nás informujte na emailu info@levneucebnice.cz. V případě, že zásilka byla chybně expedována, bude chybějící titul doposlán. V případě záměny titulu musí být chybně zaslaný titul vrácen na adresu Prodávajícího, poté bude Kupujícímu odeslán titul správný. V tomto případě, kdy nekompletnost zásilky byla způsobena chybou na straně Prodávajícího a Kupující vrací část zásilky zpět, je Kupujícímu uhrazeno vynaložené poštovné na jeho bankovní účet.

VI. Bezpečnost a ochrana informací

Prodávající je povinen nakládat s osobními údaji kupujících ve smyslu příslušných ustanovení zákona č. 101/2000Sb., o ochraně osobních údajů.

Prodávající prohlašuje, že veškeré osobní údaje jsou důvěrné, budou použity pouze k uskutečnění plnění smlouvy s kupujícím a nebudou jinak zveřejněny, poskytnuty třetí osobě apod. s výjimkou situace související s distribucí či platebním stykem týkajícího se objednaného zboží (sdělení jména a adresy dodání Přepravci).

Kupující je povinen neprodleně oznámit poskytovateli jakékoli změny svých identifikačních, fakturačních a kontaktních údajů, které by mohly mít vliv na plnění kupní smlouvy.

Kupujícímu je umožněno odmítnout shromažďování jeho osobních údajů. Má možnost své osobní údaje měnit a kontrolovat, případně dodatečně zakázat jejich shromažďování, a to prostřednictvím emailové komunikace. Mezi shromažďované údaje patří: jméno, příjmení, fakturační (popř. dodací) adresa a zákazníkem poskytnuté kontaktní údaje (telefon či email). Osobní údaje uchováváme na dobu neurčitou.

Firma je registrována na Úřadu pro ochranu osobních údajů pod registračním číslem je 00041333.

 

 

 

VII. Mimosoudní řešení sporů

Pokud se domníváte, že jsme Vás poškodili, nebo nedostáli svým závazkům, pište na naši emailovou adresu info@levneucebnice.cz

2Jestli se nám nepodaří spor vyřešit přímo, na základě Zákona č. 378/2015, kterým se mění Zákon č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, máte také právo na mimosoudní řešení spotřebitelského sporu.

Subjektem (ADR) mimosoudního řešení spotřebitelských sporů mezi obchodníkem a spotřebitelem, je Česká obchodní inspekce, nebo jiný subjekt pověřený Ministerstvem průmyslu a obchodu, viz zde.

U České obchodní inspekce, má spotřebitel možnost podat návrh prostřednictvím on-line formuláře, dostupného na internetových stránkách České obchodní inspekce: zde .

5Spotřebitel může podat návrh u České obchodní inspekce nebo pověřeného subjektu nejpozději do 1 roku ode dne, kdy uplatnil své právo, které je předmětem sporu, u prodávajícího poprvé.

6Spotřebitel může podat návrh také prostřednictvím platformy mimosoudního řešení spotřebitelských sporů EU, která je dostupná online zde. Návrh zde může podat jenom spotřebitel žijící v EU na obchodníka se sídlem v EU.

Jestliže sporné strany nejsou spokojené s kvalitou mimosoudního řešení spotřebitelského sporu a domnívají se, že v průběhu řízení došlo k porušení Pravidel pro mimosoudní řešení spotřebitelských sporů, mohou podat stížnost na adresu Ministerstva průmyslu a obchodu nebo na emailovou adresu adr@mpo.cz.

V případě přeshraničních sporů pomáhá spotřebitelům v přístupu k příslušnému subjektu mimosoudního řešení spotřebitelských sporů Evropské spotřebitelské centrum Česká republika.

Náklady spojené s mimosoudním řešením spotřebitelských sporů si strany nesou samy.

VIII. Závěrečná ustanovení

Tyto Všeobecné obchodní podmínky jsou platné od 12.05.2012 Prodávající si vyhrazuje právo změnit tyto Všeobecné obchodní podmínky bez předchozího upozornění, na smlouvy uzavřené před změnami však tyto změny ve Všeobecných obchodních podmínkách nemají vliv.


Vypracováno v souladu s novým Občanským zák. č. 89/2012 Sb. Změny jsou vyhrazeny.

Tyto obchodní podmínky nabývají účinnosti dne 1.1.2014.

 

 


Proč nakoupit u nás?

  • Přes 720 000
    spokojených zákazníků
  • 238 236
    titulů v katalogu
  • 4 916
    nakladatelů v katalogu
  • 10 218
    ukázek z knih
  • 7 let
    úspěšně na trhu
  • Osobní odběr
    prodejna Praha 4


APEK - česká kvalita - certifikovaný obchod

APEK - dodržuji terminologii lhůt dodání

Výhradní distribuce Comenia Script


Přihlášení uživatele