Registrace | Přihlášení

Košík je zatím prázdný

Měna:

czk

kategorie:

7 návyků skutečně efektivních lidí

Autor: Stephen M. R. Covey

publisher: Management Press

3.4 / 5
26 %
Vliv Stephena R. Coveyho se rozšířil natolik, že obsáhl celou naši planetu. Covey během této doby diskutoval s mnoha lidmi na svých seminářích i mimo ně, s mnoha vrcholovými manažery i běžnými pracovníky a nejrůznějšími způsoby je seznamoval s principy efektivního života a s tím, jak jich dosáhnout. V době svého skonu v roce 2012 byl považován za jednoho z nejvlivnějších lidí na světě a kniha 7

Sleva 26 % z běžně ceny 439 Kč

Naše cena: 327 Kč

Skladem

Můj rok 1958

Autor: Kolektiv autorů - Alena Breuerová, Jarmila Frejtichová

publisher: Management Press

0 / 5
24 %
Nenápadný, ale důležitý. Tak by se dal stručně charakterizovat rok 1958. Žádná mimořádně převratná událost naši zemi nepostihla, ale ti, kteří jej pamatují, o něm mluví jako o prvním roce, kdy začal být ve společnosti cítit aspoň mírný závan svobody.

Sleva 24 % z běžně ceny 299 Kč

Naše cena: 227 Kč

Skladem

Mikroekonomie

Autor: Kolektiv autorů - Bronislava Hořejší, Jana Soukupová, Libuše Macáková, Jindřich Soukup

publisher: Management Press

5 / 5
24 %
V pořadí již šesté výrazně aktualizované a doplněné vydání první původní české učebnice mikroekonomie předních pedagogů VŠE v Praze je zaměřena na základní mikroekonomická témata, jako jsou rozhodování spotřebitele jakožto základu pro odvození poptávky, teorie firmy či chování podnikatelských subjektů v různých tržních strukturách. Výklad trhu výrobních faktorů pak zahrnuje jak obecné principy

Sleva 24 % z běžně ceny 990 Kč

Naše cena: 752 Kč

Skladem

Pátá disciplína - Teorie a praxe učící se organizace

Autor: Peter M. Senge

publisher: Management Press

0 / 5
25 %
Aktualizované vydání bestselleru Petera M. Sengeho – jedné z nejvýznamnějších osobností v oboru managementu – lze bez nadsázky zařadit mezi klasická díla světové manažerské literatury. Vychází z patnácti let zkušeností s uplatňováním hlavních myšlenek knihy v praxi a dokazuje, že jedinou konkurenční výhodou, kterou může organizace získat, je schopnost učit se rychleji než konkurence. Popisuje,

Sleva 25 % z běžně ceny 759 Kč

Naše cena: 566 Kč

Skladem u dodavatele

Centrální bankovnictví, 3. vydání

Autor: Revenda Zbyněk

publisher: Management Press

0 / 5
25 %
Odborná publikace je věnována činnostem centrálních bank v tržních ekonomikách a navazujícím oblastem. Největší pozornost autor věnuje měnové politice, regulaci bank a dohledu nad nimi. Zabývá se měnovou teorií, vývojem emise a oběhu peněz, problematikou inflace a deflace a alternativami dalšího vývoje bankovních systémů. Teoretický výklad je důsledně srovnáván s praxí v České republice a dalších

Sleva 25 % z běžně ceny 769 Kč

Naše cena: 574 Kč

Skladem u dodavatele

Peníze a zlato - 2. upravené vydání

Autor: Zbyněk Revenda

publisher: Management Press

4 / 5
25 %
Autor se věnuje historii a současnosti peněz a peněžních systémů a úloze zlata v peněžním oběhu. Popisuje vývoj různých forem peněz od mincí z drahých kovů až po současné papírové a bezhotovostní peníze nekryté zlatem a za zlato nesměnitelné. V teoretické rovině i na konkrétních číselných údajích, především z České republiky, analyzuje možnosti obnovení role zlata v peněžním systému a dokazuje

Sleva 25 % z běžně ceny 399 Kč

Naše cena: 298 Kč

Skladem

Tajemství spolupráce v týmech - Action Learning - praktický management

Autor: Kolektiv autorů - Viktor Bosák,Tomáš Bujna,Michal Henych,Sláva Kubátová,David Müller

publisher: Management Press

5 / 5
25 %
Vzhledem k povaze „komplexních“ problémů, které dnes musí řešit, potřebují manažeři specifickou sadu interpersonálních dovedností. Na základě svých zkušeností i zkušeností jejich studentů-manažerů formulují autoři klíčové dovednosti, které si manažeři musí osvojit v zájmu úspěšné spolupráce s jejich kolegy i ostatními zájmovými skupinami. Vychází v edici Action Learning – praktický management.

Sleva 25 % z běžně ceny 309 Kč

Naše cena: 231 Kč

Skladem

Kmen - Všichni chceme někam patřit

Autor: Sebastian Junger

publisher: Management Press

5 / 5
25 %
Žijeme ve společnosti, která nám zajišťuje maximální míru pohodlí, aniž bychom přitom museli vstupovat do kontaktu s jinými lidmi. Navzdory všem moderním vymoženostem ovšem máme stále pocit, že nám něco chybí. Máme totiž v sobě bytostně zakódovanou potřebu být součástí nějaké skupiny, která má společný cíl a která se řídí vlastními, nepsanými zákony. Potřebujeme zkrátka být součástí „kmene“. A

Sleva 25 % z běžně ceny 269 Kč

Naše cena: 201 Kč

Skladem

Peněžní ekonomie a bankovnictví

Autor: Kolektiv autorů - Zbyněk Revenda,Martin Mandel,Jan Kodera,Petr Musílek,Petr Dvořák

publisher: Management Press

0 / 5
25 %

Sleva 25 % z běžně ceny 559 Kč

Naše cena: 417 Kč

Skladem

VYLUXUSOVANÉ MOZKY - Triky, které používají firmy, aby nás přiměly k nákupu

publisher: Management Press

0 / 5
25 %
Marketingový vizionář a autor marketingových bestsellerů se více než dvacet let pohyboval v prvních liniích válek značkových produktů. Dnes ve své nejnovější knize podává zasvěcený pohled zevnitř odvětví, soustřeďuje pozornost do vlastních řad a přibližuje psychologické triky, pasti a úskoky, kterých firmy a jejich marketéři využívají k ovlivňování zákazníků, aby je přiměli k nákupu. Překlad z

Sleva 25 % z běžně ceny 99 Kč

Naše cena: 74 Kč

Skladem

Mezinárodní finance a devizový trh

Autor: Kolektiv autorů - Martin Mandel, Jaroslava Durčáková

publisher: Management Press

0 / 5
25 %
Kniha předních českých odborníků na problematiku mezinárodních financí podává ucelený výklad teorie a praxe mezinárodních financí s důrazem na význam a fungování devizového trhu. Je založena na propojení mikroekonomického a makroekonomického pohledu a vysvětluje význam a fungování mezinárodních finančních operací jak z pohledu firmy a obchodní banky, tak i z pohledu měnové a kursové politiky

Sleva 25 % z běžně ceny 649 Kč

Naše cena: 484 Kč

Skladem

To nejdůležitější z Druckera v jednom svazku

Autor: Peter F. Drucker

publisher: Management Press

0 / 5
25 %
Souborná Druckerova kniha pojmenovává základní principy managementu i jeho problémy a příležitosti. Profesionálům poskytuje spolehlivý nástroj, jak čelit novým nárokům ekonomického a společenského vývoje, pro méně obeznámené čtenáře bude výborným úvodem do managementu. Je reprezentativním výběrem z jeho více než šedesátileté myšlenkové tvorby a publikační činnosti v oboru managementu. Jejích

Sleva 25 % z běžně ceny 499 Kč

Naše cena: 372 Kč

Skladem

Ego je váš nepřítel - Jak zkrotit přebujelé já a prosadit se

Autor: Ryan Holiday

publisher: Management Press

0 / 5
25 %
Ryan Holiday, jeden z předních myslitelů své generace, ve své zatím nejlepší knize rozebírá ego, které je, dle jeho názoru, nepřítelem všeho, co opravdu chceme dokázat. Snad každý člověk se považuje za dokonale vyrovnanou osobnost. Nicméně ego se o slovo přihlásí u každého, kdo má nějaké ambice, schopnosti, motivaci, nějaký potenciál, který chce naplnit. Přesně to, co z nás dělá slibné myslitele,

Sleva 25 % z běžně ceny 299 Kč

Naše cena: 223 Kč

Skladem u dodavatele

Základní princip - To nejlepší z Briana Tracyho

Autor: Brian Tracy

publisher: Management Press

0 / 5
25 %
Víte, kde leží váš bod X? Pokud ne, a pokud dokonce netušíte, že takový bod existuje, pak držíte v rukou správnou knihu. Bod X je totiž tím nejdůležitějším principem, základním východiskem, ze kterého by se mělo odvíjet veškeré vaše jednání. Je to to, co je pro váš v danou chvíli nejpodstatnější, co nejvíce ovlivňuje váš život a co tedy musíte vyřešit v první řadě. Nejúspěšnější autor knih o

Sleva 25 % z běžně ceny 299 Kč

Naše cena: 223 Kč

Skladem

Digitalizace ekonomiky a společnosti

Autor: Jaromír Veber

publisher: Management Press

0 / 5
24 % Novinka
Digitalizace je fenoménem posledního desetiletí, jenž více či méně zasahuje do fungování jak podniků, měst, obcí či veřejných institucí, tak i do života naprosté většiny obyvatel. S pravděpodobností hraničící s jistotou lze konstatovat, že nejde o přechodný jev; dokonce lze tvrdit, že stojíme na počátku éry digitalizace amnoho změn s ní spojených nás teprve čeká. Ač můžeme mít z dopadů

Sleva 24 % z běžně ceny 349 Kč

Naše cena: 265 Kč

Skladem u dodavatele

Mikroekonomie, 5. vydání

Autor: Kolektiv autorů - Hořejší Bronislava,Macáková Libuše,Soukup Jindřich,Soukupová Jana

publisher: Management Press

0 / 5
25 %
Další vydání úspěšné učebnice, bohatě doplněné o aktualizované příklady z domácího ekonomického prostředí, analyzuje chování a rozhodování jednotlivých mikroekonomických subjektů na trzích finální produkce i na trzích výrobních faktorů. Vysvětluje interakce jednotlivých subjektů a trhů i důsledky rozhodnutí státních orgánů na aktivity spotřebitelů a firem. Autoři v ní rozebírají chování firmy a

Sleva 25 % z běžně ceny 779 Kč

Naše cena: 581 Kč

Skladem

Makroekonomie, 2. vydání

Autor: Kolektiv autorů - Dobrylovský Jiří,Neset Pavel,Pavelka Tomáš,Pošta Vít,Soukup Jindřich

publisher: Management Press

0 / 5
25 %
Učebnice makroekonomie pro studenty ekonomických fakult vysokých škol, která se přednostně zaměřuje na moderní makroekonomické koncepce. Text pokrývá všechny tři základní části makroekonomie: dlouhodobý ekonomický růst, krátkodobé hospodářské fluktuace a monetární teorii. Uvedené procesy jsou vysvětlovány pomocí reprezentativních modelů moderní makroekonomické teorie, které jsou využity k

Sleva 25 % z běžně ceny 679 Kč

Naše cena: 507 Kč

Skladem

Manažerská psychologie a sociologie

Autor: Kolektiv autorů - Eva Bedrnová,Eva Jarošová,Ivan Nový

publisher: Management Press

3 / 5
25 %
Odborná publikace osvědčeného autorského týmu z pražské VŠE vymezuje postavení, funkci a uplatnění psychologie a sociologie při řízení organizací, a to na základě výsledků empirických výzkumů a sekundárních analýz autorů. Cílem publikace je obohatit psychologii a sociologii managementu o komplexní (odborné, metodické a realizační) přístupy k základním oblastem, s nimiž se manažeři obvykle ve své

Sleva 25 % z běžně ceny 698 Kč

Naše cena: 521 Kč

Skladem

Slovník controllingu ČA-AČ

publisher: Management Press

0 / 5
25 %
Koncepce controllingového řízení se stále více rozšiřuje v českých i zahraničních podnicích. Internacionalizace hospodářských poměrů, spojená s celosvětovou vlnou fúzí a akvizic a srůstáním dosud oddělených národních kapitálových trhů v celosvětový trh kapitálu přitom vyžaduje controllery mezinárodního formátu, kteří musí být schopni zvládnout vedle české také anglickou

Sleva 25 % z běžně ceny 510 Kč

Naše cena: 380 Kč

Skladem

Strategie modrého oceánu

Autor: Mauborgne Renée

publisher: Management Press

0 / 5
26 %
"Přední představitelé prestižního institutu INSEAD na základě více než patnáctiletého intenzivního studia tvůrčích strategických tahů stovek firem z více než třiceti odvětví předkládají systematický přístup v podobě praktických pravidel a nástrojů, který firmám umožní vyhnout se nelítostné konkurenci – boji o konkurenční výhodu, o tržní podíl, o odlišení vlastního produktu… Ukazují, že trvalý

Sleva 26 % z běžně ceny 439 Kč

Naše cena: 327 Kč

Skladem u dodavatele

Konec marketingu, jak jsme jej dosud znali

Autor: Zyman Sergio

publisher: Management Press

0 / 5
25 %
"Marketingový génius, který během pěti let dokázal zvýšit tržní hodnotu firmy Coca-Cola z 56 na 193 mld. dolarů, jak jej již známe i jak jsme jej dosud neznali. Inspirující. Útočný, zábavný, přesvědčivý. Tvrdě pragmatický a přímočaře orientovaný na výsledky. Zyman ve své legendární knize ukazuje, proč tradiční ""voodoo"" marketing – marketing, jak jsme jej dosud znali – nezabírá a je mrtev a jak

Sleva 25 % z běžně ceny 410 Kč

Naše cena: 306 Kč

Skladem

Trénink sociálních a manažerských dovedností, 2.vydání

Autor: Jarošová Eva

publisher: Management Press

0 / 5
25 %
Publikace zkušených vysokoškolských pedagogů nabízí nové zkušenosti se souborem interaktivních technik, které se v našich podmínkách již osvědčily a jichž lze úspěšně využít ve výcvikových programech manažerských a sociálních dovedností. Zabývá se technikami zaměřenými jednak na učení, sebepoznávání a poznávání druhých, jednak na zdokonalování komunikačních schopností. Neopomíjí ani dovednosti

Sleva 25 % z běžně ceny 398 Kč

Naše cena: 297 Kč

Skladem

Intuitivní reklama

Autor: Toman Miloš

publisher: Management Press

0 / 5
26 %
Reklama bývá v malých a středních firmách velmi často vnímána buď jako nedostupný luxus, nebo jako laciný nevkus. Když je jí pak opravdu třeba, sáhne se obvykle právě po kombinaci vysoké ceny a křiklavé podbízivosti. Kniha známého poradce, zkušeného autora a tvůrce koncepce intuitivního marketingu ukazuje cestu opačnou, tedy jak s poměrně nízkým rozpočtem dosáhnout nejen pozitivního

Sleva 26 % z běžně ceny 298 Kč

Naše cena: 222 Kč

Skladem

Alignment - systémové vyladění organizace

Autor: Kaplan Robert S.

publisher: Management Press

0 / 5
25 %
"Nový praktický průvodce organizační transformací, přelomová kniha předních světových autorů a tvůrců dnes široce uplatňované manažerské koncepce Balanced Scorecard na řadě případových studií a příkladů z praxe světových podnikových i jiných organizací ukazuje nové možnosti jejího uplatnění - jejího propojení s mapami strategie a jejího využití v procesu vzájemného strategického ""vylaďování""

Sleva 25 % z běžně ceny 510 Kč

Naše cena: 380 Kč

Skladem


Může se hodit…


G K podpis SKY
Letní čtení

Přihlášení uživatele