Registrace | Přihlášení

Košík je zatím prázdný

Měna:

czk

kategorie:

7 návyků skutečně efektivních lidí

Autor: Stephen M. R. Covey

publisher: Management Press

2.5 / 5
26 %
Vliv Stephena R. Coveyho se rozšířil natolik, že obsáhl celou naši planetu. Covey během této doby diskutoval s mnoha lidmi na svých seminářích i mimo ně, s mnoha vrcholovými manažery i běžnými pracovníky a nejrůznějšími způsoby je seznamoval s principy efektivního života a s tím, jak jich dosáhnout. V době svého skonu v roce 2012 byl považován za jednoho z nejvlivnějších lidí na světě a kniha 7

Sleva 26 % z běžně ceny 439 Kč

Naše cena: 327 Kč

Skladem

Řízení lidských zdrojů - Základy moderní personalistiky

Autor: Josef Koubek

publisher: Management Press

4.1 / 5
25 %
5. rozšířené a doplněné vydání Vynikající učebnice pro personalisty na našem trhu Publikace tematicky pokrývá všechny úlohy personalistiky ve firmě, přičemž respektuje široce uplatňovanou koncepci řízení pracovního výkonu, nově byla do knihy zařazena témata, jako jsou koncepce intelektuálního lidského kapitálu, řízení talentů či pojetí pracovních rolí. V současné době již nikdo nepochybuje o tom,

Sleva 25 % z běžně ceny 489 Kč

Naše cena: 365 Kč

Skladem

Management - Základy, moderní manažerské přístupy, výkonnost a prosperita

Autor: Jaromír Veber

publisher: Management Press

0 / 5
25 %
Inovované a aktualizované vydání klíčové domácí monografie na téma managementu představuje jak základní a tradiční, tak i aktuální a nová témata, s nimiž se vyrovnává jak teorie, tak i praxe moderního managementu. Kniha se uplatňuje nejen jako základní studijní materiál v mnoha kursech managementu na vysokých školách manažerského a ekonomického směru, ale i v dalších programech manažerského

Sleva 25 % z běžně ceny 869 Kč

Naše cena: 648 Kč

Skladem

Pravidlo 80/20 - Umění dosáhnout co nejlepších výsledků s co nejmenším úsilím

Autor: Richard Koch

publisher: Management Press

3 / 5
25 %
Kontrolujte svůj život, nedovolte, aby okolnosti kontrolovaly vás!

Sleva 25 % z běžně ceny 399 Kč

Naše cena: 298 Kč

Skladem u dodavatele

Makroekonomie, 2. vydání

Autor: Kolektiv autorů - Dobrylovský Jiří,Neset Pavel,Pavelka Tomáš,Pošta Vít,Soukup Jindřich

publisher: Management Press

0 / 5
25 %
Učebnice makroekonomie pro studenty ekonomických fakult vysokých škol, která se přednostně zaměřuje na moderní makroekonomické koncepce. Text pokrývá všechny tři základní části makroekonomie: dlouhodobý ekonomický růst, krátkodobé hospodářské fluktuace a monetární teorii. Uvedené procesy jsou vysvětlovány pomocí reprezentativních modelů moderní makroekonomické teorie, které jsou využity k

Sleva 25 % z běžně ceny 679 Kč

Naše cena: 507 Kč

Skladem u dodavatele

Tajemství spolupráce v týmech - Action Learning - praktický management

Autor: Kolektiv autorů - Viktor Bosák,Tomáš Bujna,Michal Henych,Sláva Kubátová,David Müller

publisher: Management Press

5 / 5
25 %
Vzhledem k povaze „komplexních“ problémů, které dnes musí řešit, potřebují manažeři specifickou sadu interpersonálních dovedností. Na základě svých zkušeností i zkušeností jejich studentů-manažerů formulují autoři klíčové dovednosti, které si manažeři musí osvojit v zájmu úspěšné spolupráce s jejich kolegy i ostatními zájmovými skupinami. Vychází v edici Action Learning – praktický management.

Sleva 25 % z běžně ceny 309 Kč

Naše cena: 231 Kč

Skladem

Moderní management v teorii a praxi

Autor: Kolektiv autorů - Vodáčková Olga,Vodáček Leo

publisher: Management Press

4.5 / 5
25 %
Kniha předních domácích odborníků a zkušených autorů vymezuje hlavní témata, pojmy a úkoly managementu a přináší přehled jeho hlavních "škol". Seznamuje se strukturou a s typickým obsahem manažerské práce, podrobně se věnuje jednotlivým manažerským funkcím a podává úplný přehled směrů současného managementu a také řadu doporučení, jak uplatňovat nástroje moderního managementu v podmínkách

Sleva 25 % z běžně ceny 449 Kč

Naše cena: 335 Kč

Skladem

Time Management 3.vyd.

Autor: Gruber David

publisher: Management Press

0 / 5
25 %
Kniha známého lektora, tvůrce a propagátora racionálních technik duševní práce Davida Grubera Time Management, jejíž třetí rozšířené a doplněné vydání s podtitulem Efektivní hospodaření s časem – klíčová součást beneopedie edičně připravilo nakladatelství Management Press (brož., 232 str., doporučená cena 298 Kč), jako by byla důsledně vedena důrazem na onu výstižnou, v textu knihy citovanou

Sleva 25 % z běžně ceny 319 Kč

Naše cena: 238 Kč

Skladem u dodavatele

Peníze a zlato - 2. upravené vydání

Autor: Zbyněk Revenda

publisher: Management Press

4 / 5
25 %
Autor se věnuje historii a současnosti peněz a peněžních systémů a úloze zlata v peněžním oběhu. Popisuje vývoj různých forem peněz od mincí z drahých kovů až po současné papírové a bezhotovostní peníze nekryté zlatem a za zlato nesměnitelné. V teoretické rovině i na konkrétních číselných údajích, především z České republiky, analyzuje možnosti obnovení role zlata v peněžním systému a dokazuje

Sleva 25 % z běžně ceny 399 Kč

Naše cena: 298 Kč

Skladem u dodavatele

Manažerská psychologie a sociologie

Autor: Kolektiv autorů - Eva Bedrnová,Eva Jarošová,Ivan Nový

publisher: Management Press

3 / 5
25 %
Odborná publikace osvědčeného autorského týmu z pražské VŠE vymezuje postavení, funkci a uplatnění psychologie a sociologie při řízení organizací, a to na základě výsledků empirických výzkumů a sekundárních analýz autorů. Cílem publikace je obohatit psychologii a sociologii managementu o komplexní (odborné, metodické a realizační) přístupy k základním oblastem, s nimiž se manažeři obvykle ve své

Sleva 25 % z běžně ceny 698 Kč

Naše cena: 521 Kč

Skladem

Slovník controllingu ČA-AČ

publisher: Management Press

0 / 5
25 %
Koncepce controllingového řízení se stále více rozšiřuje v českých i zahraničních podnicích. Internacionalizace hospodářských poměrů, spojená s celosvětovou vlnou fúzí a akvizic a srůstáním dosud oddělených národních kapitálových trhů v celosvětový trh kapitálu přitom vyžaduje controllery mezinárodního formátu, kteří musí být schopni zvládnout vedle české také anglickou

Sleva 25 % z běžně ceny 510 Kč

Naše cena: 380 Kč

Skladem

Strategie modrého oceánu

Autor: Mauborgne Renée

publisher: Management Press

0 / 5
26 %
"Přední představitelé prestižního institutu INSEAD na základě více než patnáctiletého intenzivního studia tvůrčích strategických tahů stovek firem z více než třiceti odvětví předkládají systematický přístup v podobě praktických pravidel a nástrojů, který firmám umožní vyhnout se nelítostné konkurenci – boji o konkurenční výhodu, o tržní podíl, o odlišení vlastního produktu… Ukazují, že trvalý

Sleva 26 % z běžně ceny 439 Kč

Naše cena: 327 Kč

Skladem

Konec marketingu, jak jsme jej dosud znali

Autor: Zyman Sergio

publisher: Management Press

0 / 5
25 %
"Marketingový génius, který během pěti let dokázal zvýšit tržní hodnotu firmy Coca-Cola z 56 na 193 mld. dolarů, jak jej již známe i jak jsme jej dosud neznali. Inspirující. Útočný, zábavný, přesvědčivý. Tvrdě pragmatický a přímočaře orientovaný na výsledky. Zyman ve své legendární knize ukazuje, proč tradiční ""voodoo"" marketing – marketing, jak jsme jej dosud znali – nezabírá a je mrtev a jak

Sleva 25 % z běžně ceny 410 Kč

Naše cena: 306 Kč

Skladem

Trénink sociálních a manažerských dovedností, 2.vydání

Autor: Jarošová Eva

publisher: Management Press

0 / 5
25 %
Publikace zkušených vysokoškolských pedagogů nabízí nové zkušenosti se souborem interaktivních technik, které se v našich podmínkách již osvědčily a jichž lze úspěšně využít ve výcvikových programech manažerských a sociálních dovedností. Zabývá se technikami zaměřenými jednak na učení, sebepoznávání a poznávání druhých, jednak na zdokonalování komunikačních schopností. Neopomíjí ani dovednosti

Sleva 25 % z běžně ceny 398 Kč

Naše cena: 297 Kč

Skladem

Intuitivní reklama

Autor: Toman Miloš

publisher: Management Press

0 / 5
26 %
Reklama bývá v malých a středních firmách velmi často vnímána buď jako nedostupný luxus, nebo jako laciný nevkus. Když je jí pak opravdu třeba, sáhne se obvykle právě po kombinaci vysoké ceny a křiklavé podbízivosti. Kniha známého poradce, zkušeného autora a tvůrce koncepce intuitivního marketingu ukazuje cestu opačnou, tedy jak s poměrně nízkým rozpočtem dosáhnout nejen pozitivního

Sleva 26 % z běžně ceny 298 Kč

Naše cena: 222 Kč

Skladem

Management partnerství s dodavateli

Autor: Nenadál Jaroslav

publisher: Management Press

0 / 5
25 %
Kniha významného domácího odborníka seznamuje s hlavními procesy budování tzv. programů partnerství s dodavateli i s vhodnými metodami a nástroji jejich rozvoje (hodnocení a výběr vhodných dodavatelů, společné plánování s dodavateli, posuzování vyzrálosti managementu u dodavatelů, ověřování shody dodávek, hodnocení výkonnosti u dodavatelů, neustálé zlepšování u dodavatelů aj.) a přináší řadu

Sleva 25 % z běžně ceny 480 Kč

Naše cena: 358 Kč

Skladem

Alignment - systémové vyladění organizace

Autor: Kaplan Robert S.

publisher: Management Press

0 / 5
25 %
"Nový praktický průvodce organizační transformací, přelomová kniha předních světových autorů a tvůrců dnes široce uplatňované manažerské koncepce Balanced Scorecard na řadě případových studií a příkladů z praxe světových podnikových i jiných organizací ukazuje nové možnosti jejího uplatnění - jejího propojení s mapami strategie a jejího využití v procesu vzájemného strategického ""vylaďování""

Sleva 25 % z běžně ceny 510 Kč

Naše cena: 380 Kč

Skladem

Interkulturní komunikace v řízení a podnikání česko-německá

Autor: Nový Ivan

publisher: Management Press

0 / 5
26 %
Úspěšná autorská dvojice se zaměřuje výlučně na německou a českou kulturu, resp. jejich odlišnosti, které jsou nejčastějším zdrojem vzájemných nedorozumění. Navazuje na své předchozí knihy, v nichž formulovala základní kulturní standardy české a německé kultury, a nyní tyto standardy promítá do konkrétních pracovních a manažerských situací. Vychází z rozsáhlých zkušeností z česko-německých firem

Sleva 26 % z běžně ceny 349 Kč

Naše cena: 260 Kč

Skladem

Nový obraz budoucnosti, 3. vydání

Autor: Gibson Rowan (ed.)

publisher: Management Press

0 / 5
25 %
Doplněné vydání světového bestselleru; kniha původních příspěvků čelných světových představitelů vědy o managementu a dalších společenských věd (např. A. Toffler, Ch. Handy, S. Covey, M. Porter, M. Hammer, P. Senge, W. Bennis, J. Kotter, A. Ries a J. Trout, P. Kotler, J. Naisbitt, L. Thurow) je jedinečným souborem úvah o probíhajících změnách v ekonomickém prostředí, byznysu, managementu a

Sleva 25 % z běžně ceny 398 Kč

Naše cena: 297 Kč

Skladem u dodavatele

Marketing v pohybu

Autor: Dipak C. Jain

publisher: Management Press

0 / 5
26 %
Kniha nejvýznamnějšího světového marketingového poradce a jeho spolupracovníků vychází z faktu, že v dnešním světě se trhy mění rychleji než marketing. Aby se firmy s touto skutečností vyrovnaly, musí změnit svou marketingovou strategii a přizpůsobit ji novým globalizačním a hyperkonkurenčním trendům. Kniha ukazuje, jak takovou strategickou změnu uskutečnit a jak prosadit toto nové marketingové

Sleva 26 % z běžně ceny 380 Kč

Naše cena: 283 Kč

Skladem

Intuitivní marketing, 2. vydání

Autor: Toman Miloš

publisher: Management Press

0 / 5
25 %
Nové vydání úspěšné knihy, v níž autor koncepce intuitivního marketingu formuluje novou cestu, založenou na využívání intuice a myšlenkové tvořivosti a v neposlední řadě i mravní integrity. Provádí čtenáře jednotlivými oblastmi podnikání od základních principů až po zvládání úspěchu. Za nejdůležitější podmínky účinného marketingu považuje víru v úspěch, důkladnou znalost zákazníka a především

Sleva 25 % z běžně ceny 240 Kč

Naše cena: 179 Kč

Skladem

Důvěra: jediná věc, která dokáže změnit vše

Autor: Covey Stephen M.R.

publisher: Management Press

0 / 5
25 %
"Tato provokativní a v mnoha směrech převratná kniha rozvíjí klíčové myšlenky bestsellerů S. R. Coveyho ""7 návyků skutečně efektivních lidí"" a ""8. návyk. Od efektivnosti k výjimečnosti"". Stephen Covey, ml., v ní překonává zažité stereotypy a ukazuje, že důvěra není pouze ctnost, ale je měřitelným faktorem, který ovlivňuje výkonnost a výši vynaložených nákladů. Důvěra a rychlost, s níž ji

Sleva 25 % z běžně ceny 449 Kč

Naše cena: 335 Kč

Skladem

Strategie firemní komunikace, 2. vydání

Autor: Horáková Iveta

publisher: Management Press

0 / 5
26 %
"Praktický průvodce světem integrované marketingové komunikace představuje ucelený přehled nástrojů a metod, které mají dnešní „komunikátoři"" k dispozici. Na příkladech z praxe známých organizací z českého i zahraničního prostředí autorky dokazují, že úspěch spočívá ve využití komunikace jako strategické funkce. Integrovaná komunikace vychází z porozumění potřebám a zájmům všech cílových skupin,

Sleva 26 % z běžně ceny 439 Kč

Naše cena: 327 Kč

Skladem

Management podle Druckera

Autor: Haas Edersheim Elizabeth

publisher: Management Press

0 / 5
25 %
"Autorka, americká konzultantka a úspěšná autorka, vedla s Peterem F. Druckerem více než 16 měsíců obsažné rozhovory, které se staly základem této jeho ""myšlenkové biografie"". Kniha zachycuje Druckerovy zásadní manažerské koncepce a sleduje případy jejich úspěšných praktických aplikací i možnosti jejich uplatnění v podmínkách rizik a příležitostí nadcházejících desetiletí. Přináší jeho postřehy

Sleva 25 % z běžně ceny 450 Kč

Naše cena: 336 Kč

Skladem


Může se hodit…


Přihlášení uživatele