Registrace | Přihlášení

Košík je zatím prázdný

Měna:

czk

kategorie:

Vzděláváním od mistra k výrobnímu manažerovi

Autor: Kolektiv autorů - Chadt Karel,Pechová Jana

publisher: Press 21

0 / 5
26 %
Manažer nebo mistr? Jak daleká je mezi nimi cesta? Co by měl mistr zvládat, aby z něj mohl být dobrý manažer?

Sleva 26 % z běžně ceny 129 Kč

Naše cena: 95 Kč

Skladem

Psychologie trhu v obchodu a službách

Autor: Karel Chadt

publisher: Press 21

0 / 5
25 %
Psychologie zaujímá v dnešní době stále významné místo. V současném světě se stále mluví o rozmachu nejrůznější techniky, čtvrté průmyslové revoluci a tak dál, ale za tím vším jsou lidé, kteří vyrábějí, prodávají a spotřebovávají. To je každodenní život. S tím souvisí i neustálé změny na trhu v nabídce rozmanitého zboží a služeb. Tato nabídka se mění velmi rychle a formy a metody prodeje jsou čím

Sleva 25 % z běžně ceny 129 Kč

Naše cena: 97 Kč

Skladem

Teoretické aspekty racionalizace ekonomického vzdělávání

Autor: Kolektiv autorů - Králová Alena,Novák Jaromír,Kolektiv

publisher: Press 21

0 / 5
26 %
Publikace je určena všem, kteří se zajímají o výuku ekonomických předmětů, ať už jde o pedagogy nebo studenty. Svým obsahovým zaměřením i způsobem zpracování daného tématu představuje ojedinělý informační zdroj.

Sleva 26 % z běžně ceny 490 Kč

Naše cena: 363 Kč

Skladem u dodavatele

Manažerské případové studie

Autor: Šíšová Veronika Pechová Jana

publisher: Press 21

0 / 5
26 %
Publikace je určena pro akademickou obec, studenty všech oborů a manažery současné či budoucí nebo praktické kouče. Případová studie totiž není pouze nástrojem pro rozšiřování teoretického zázemí četných disciplín, ale dokáže ideálně posloužit jako nástroj edukace praktických dovedností pro studenty i zkušené praktiky.

Sleva 26 % z běžně ceny 264 Kč

Naše cena: 195 Kč

Skladem

Sociokulturní aspekty managementu služeb

Autor: Marek Merhaut

publisher: Press 21

0 / 5
25 %
Publikace určená pro studenty vysokých škol i odborníky z praxe se zaměřuje na člověka, manažera pohybujícího se v různých sociálních skupinách, kde se spojuje s jinými lidmi. V současné době stále více firem a institucí zakládá své rozhodování na empirických datech, která samy získávají a zpracovávají. Hranice mezi tradiční a moderní společností je poměrně ostrá a je vyznačena radikální přeměnou

Sleva 25 % z běžně ceny 129 Kč

Naše cena: 97 Kč

Skladem u dodavatele


Může se hodit…


Láskou ji nespoutáš
Artemis

Přihlášení uživatele