Registrace | Přihlášení

Košík je zatím prázdný

Měna:

czk

kategorie:

Reklama. Teoreticko-historické aspekty reklamy a marketingovej komunikácie

Autor: Pavel Horňák

publisher: Verbum

0 / 5
20 %
Druhé, přepracované a rozšířené vydání jedné z nejoblíbenějších učebnic reklamy u nás. Nabízí nekonformní pohled na vývoj reklamy doma i ve světě. Názorně ukazuje, co v reklamě funguje a co nikoliv. Dopodrobna se zabývá také etickou stránkou reklamy a vším, čím nás reklama fascinuje i uráží. Autor má bohaté zkušenosti s praktickou tvorbou reklamy, jíž se zabývá již bezmála čtyřicet let, i s její

Sleva 20 % z běžně ceny 399 Kč

Naše cena: 319 Kč

Skladem

Patent zvaný toleranční

Autor: Eva Melmuková

publisher: Verbum

5 / 5
20 %
K 230. výročí vyhlášení Tolerančního patentu vychází druhé doplněné vydání knihy Patent zvaný toleranční od přední české odbornice na toto historické období. Nové vydání je rozšířeno o nové paralely a úvahy autorky, které nebyly v prvním vydání uvedeny. Kniha přináší ucelený pohled na významnou etapu českých dějin, která zásadně ovlivnila náboženskou situaci dodnes.

Sleva 20 % z běžně ceny 299 Kč

Naše cena: 239 Kč

Skladem

Kreativita v reklamě

Autor: Pavel Horňák

publisher: Verbum

0 / 5
26 %
Kniha se zabývá tvůrčím procesem při tvorbě reklamy a dalších forem propagace.

Sleva 26 % z běžně ceny 299 Kč

Naše cena: 221 Kč

Skladem u dodavatele

Dynamika projektu - uplatnění systémové dynamiky v řízení projektu

Autor: Eva Šviráková

publisher: Verbum

0 / 5
26 %
Kniha vybízí manažery projektů k přemýšlení o důsledcích vlastních rozhodnutí, je podnětem k proměně mentálních modelů, k novým postupům. Kniha spojuje archetypy systémového myšlení, systémovou dynamiku, počítačové modelování a metody pro řízení projektů a nabízí tak možnost efektivnějšího chápání světa projektového managementu.

Sleva 26 % z běžně ceny 140 Kč

Naše cena: 104 Kč

Skladem u dodavatele

Marketing kultury - Divadlo, koncerty, publikum, veřejnost

Autor: Radim Bačuvčík

publisher: Verbum

0 / 5
26 %
Kniha se zabývá vztahy kulturních organizací s jejich publikem a širokou veřejností. Na příkladech z tuzemské i zahraniční praxe ukazuje funkční marketingové přístupy, ale snaží se také poukázat na chyby, které kulturní a umělecké organizace na poli marketingu a propagace dělají. Kniha je zaměřena především na oblast interpretačních umění, tedy různých forem divadla a koncertů, mnohá doporučení

Sleva 26 % z běžně ceny 240 Kč

Naše cena: 178 Kč

Skladem

Budování vztahů se zákazníky. CRM v teorii a praxi

Autor: Kolektiv autorů - Vratislav Kozák,

publisher: Verbum

0 / 5
Kniha shrnuje poznatky ze zavádění CRM v různých firmách. Na základě jejich konfrontace s informacemi uváděnými v odborné literatuře autor formuluje svá vlastní doporučení pro tuto oblast.

Sleva 6 % z běžně ceny 69 Kč

Naše cena: 65 Kč

Skladem

Profese manažera v organizacích veřejné správy

Autor: Petr Jedinák

publisher: Verbum

0 / 5
Kniha „Profese manažera v organizacích veřejné správy. Charakteristika manažera, zastávané role a vybrané personální činnosti“ je tematicky členěna do tří bloků. V první části vymezujeme manažera, který vykonává svou profesi v organizacích veřejné správy, se zaměřením na výkon manažerských funkcí a jím zastávané role. V druhém bloku jsou zařazeny vybrané činnosti spadající pod naplňování

Sleva 6 % z běžně ceny 69 Kč

Naše cena: 65 Kč

Skladem

Vnímání sociální reklamy vysokoškolskými studenty

Autor: Lenka Harantová

publisher: Verbum

0 / 5
Monografie se zabývá problematikou sociální reklamy v České republice.Konkrétně se zaměřuje na vnímání sociální reklamy cílovou skupinouvysokoškolských studentů do 26 let a je tematicky orientována na kouření, alkohol,pohlavně přenosné choroby a bezpečnost silničního provozu. Teoretická východiskavycházejí z pojetí základních pojmů a jejich vývojové proměny, z logiky výběrutematických okruhů

Sleva 6 % z běžně ceny 69 Kč

Naše cena: 65 Kč

Skladem

Sociální marketing

Autor: Kolektiv autorů - Radim Bačuvčík, Lenka Harantová

publisher: Verbum

0 / 5
24 %
Kniha poskytuje ucelený přehled a vysvětlení základních pojmů z oblasti sociálního marketingu. Jednotlivé kapitoly jsou věnovány také příbuzným komunikačním aktivitám, jako je politický či náboženský marketing, etickým aspektům sociálního marketingu, zákonné regulaci a samoregulaci. Další kapitoly se zabývají historií sociálního marketingu v ČR i ve světě či novými trendy v marketingu. Publikace

Sleva 24 % z běžně ceny 299 Kč

Naše cena: 227 Kč

Skladem u dodavatele

Bezpečnostní technologie, systémy a management V.

Autor: Kolektiv autorů - Luděk Lukáš, kol.

publisher: Verbum

0 / 5
15 %
Učebnice - skripta pro vysoké školy.

Sleva 15 % z běžně ceny 340 Kč

Naše cena: 289 Kč

Skladem u dodavatele

Ethicum

Autor: Radim Brázda

publisher: Verbum

0 / 5
Ethicum je učeno pro základní orientaci v etice. S pomocí příkladů a explikací představuje základní sféry etického zájmu (deskriptivní etika, deontická logika, metaetika, normativní etika, aplikovaná etika). Vstup do textu otevírá set základních otázek, které si etika tradičně pokládala a pokládá je i v novějších modifikacích a upřesněních.br> Ethicum směřuje od otázek, základních morálních

Sleva 6 % z běžně ceny 69 Kč

Naše cena: 65 Kč

Skladem

Ethicum

Autor: Radim Brázda

publisher: Verbum

0 / 5
20 %
Ethicum je učeno pro základní orientaci v etice. S pomocí příkladů a explikací

Sleva 20 % z běžně ceny 240 Kč

Naše cena: 192 Kč

Skladem u dodavatele

Setkání po dvou staletích

Autor: Eva Melmuková

publisher: Verbum

0 / 5
20 %
Vlastní děj "Setkání po dvou stoletích" se odehrává počátkem léta 1782 s jedinou výjimkou prvního příběhu ve funkci prologu, který má zpětnou vazbu do roku 1778. Zvolená forma vyprávění v 1. osobě plurálu má evokovat skutečné putování místními středisky původního velkolhoteckého tolerančního sboru.

Sleva 20 % z běžně ceny 149 Kč

Naše cena: 119 Kč

Skladem u dodavatele

Nová ekologie médií - Konvergence a mediamorfóza

Autor: Karol Jakubowicz

publisher: Verbum

0 / 5
26 %

Sleva 26 % z běžně ceny 333 Kč

Naše cena: 246 Kč

Skladem u dodavatele

Hudba v reklamě

Autor: Radim Bačuvčík

publisher: Verbum

0 / 5
26 %
Kniha hledá odpověď na otázku, jakým způsobem funguje hudba v reklamě. Zabývá psychologickým působením hudby a tím, jak hudba souvisí se společenským postavením člověka, a snaží se ukázat, jakým způsobem je možné toho využít v reklamě. Podrobně se zabývá televizní reklamou, která je s hudbou ze všech oblastí marketingové komunikace svázána asi nejvíce. Všímá si procesu, jakým se vůbec hudba do

Sleva 26 % z běžně ceny 269 Kč

Naše cena: 199 Kč

Skladem u dodavatele

Kultura a my. Vztahy na poptávkové straně trhů kulturních produktů

Autor: Radim Bačuvčík

publisher: Verbum

0 / 5
Monografie si podrobně všímá nákupního chování na trzích kulturních produktů. V jednotlivých kapitolách je možné detailně sledovat profil nakupujících jednotlivé kulturní produkty a jejich nákupní chování. Jsou zde sledovány souvislosti mezi různými druhy kulturních produktů - kulturními akcemi a nahrávkami distribuovanými na pevných nosičích i v elektronickém formátu, ve druhém případě ale také

Sleva 6 % z běžně ceny 69 Kč

Naše cena: 65 Kč

Skladem

Žena a muž v marketingové komunikaci

Autor: Radim Bačuvčík a kolektiv

publisher: Verbum

0 / 5
Kniha ukazuje, jak rozdílně je možno pohlížet na dualitu vztahu žena a muž ve světě marketingové komunikace. Jednotlivé kapitoly této kolektivní monografie se zabývají zobrazováním žen a mužů v reklamě, ženami a muži jako cílovými skupinami marketingové komunikace a ženami a muži jako tvůrci propagačních sdělení. Kniha je prvním dílem monografické řady Protipóly marketingové komunikace.

Sleva 6 % z běžně ceny 69 Kč

Naše cena: 65 Kč

Skladem

Jak posloucháme hudbu? Vztah obyvatel České republiky k hudbě a jejímu poslechu 2009

Autor: Radim Bačuvčík

publisher: Verbum

0 / 5
Monografie se pokouší přispět k diskuzi nad otázkou, jaký mají jednotlivé části veřejnosti vztah k hudbě a jak se tento vztah reálně projevuje v jejich nákupním chování na trzích s hudbou. Děje se tak na základě dat výzkumné povahy.

Sleva 6 % z běžně ceny 69 Kč

Naše cena: 65 Kč

Skladem

Marketing neziskových organizací

Autor: Radim Bačuvčík

publisher: Verbum

0 / 5
Kniha podává ucelený pohled na to, jak v současné době funguje marketing a marketingová komunikace v prostředí neziskových organizací. Je doplněna řadou aktuálních případových studií, které ilustrují, s jakými příležitostmi a překážkami se nekomerční organizace setkávají, když chtějí zavádět marketingové přístupy známé z komerční sféry.

Sleva 6 % z běžně ceny 69 Kč

Naše cena: 65 Kč

Skladem

Soukromé a veřejné v marketingové komunikaci

Autor: Radim Bačuvčík a kolektiv

publisher: Verbum

0 / 5
Kniha ukazuje, jak různě je možno pohlížet na dualitu vztahu soukromého a veřejného ve světě marketingové komunikace. Jednotlivé kapitoly této kolektivní monografie si všímají soukromých a veřejných aspektů samotné komunikace, produktů či médií komunikace a možností konkurence a spolupráce veřejných a soukromých subjektů ve světě marketingové komunikace. Kniha je třetím dílem monografické řady

Sleva 6 % z běžně ceny 69 Kč

Naše cena: 65 Kč

Skladem

Tradiční a nové v marketingové komunikaci

Autor: Radim Bačuvčík a kolektiv

publisher: Verbum

0 / 5
Kniha ukazuje, jak různě lze pohlížet na vztah tradičního a nového ve světě marketingové komunikace. Jednotlivé kapitoly této kolektivní monografie se zabývají tradičními a novými přístupy k analýzy marketingové komunikace, propagací tradičních a nových produktů a tradičními a novými nástroji či médii marketingové komunikace. Kniha je druhým dílem monografické řady Protipóly marketingové

Sleva 6 % z běžně ceny 69 Kč

Naše cena: 65 Kč

Skladem

Public relations a zpravodajství. Vliv hluboké proměny žurnalistiky na teorii a praxi vztahů s médii

Autor: Kolektiv autorů - Jan Tomandl,

publisher: Verbum

0 / 5
Kniha sleduje dopady hluboké proměny zpravodajských médií a žurnalistiky na obor media relations (vztahy s médii). Obor je zde pojímán jako svébytná disciplína v rámci šířeji vymezených vztahů s veřejností (public relations) a marketingové komunikace. Práce vychází z předpokladu, že pokud se významným způsobem mění současná zpravodajská média, jejich technologická podstata, jazyk i publikum, musí

Sleva 6 % z běžně ceny 69 Kč

Naše cena: 65 Kč

Skladem

Formulace business strategie v oblasti zdravotnictví

Autor: Kolektiv autorů - Tomáš Vican, Jiří Vaněk, Vratislav Kozák

publisher: Verbum

0 / 5
Kniha ukazuje specifika formulace business strategie ve zdravotnictví, tedy oblasti, ve které se úzce a často velmi problematickým způsobem prolínají zájmy státu (veřejné správy), politických stran, podnikatelských organizací, neziskových organizací (jimiž je značná část zdravotnických zařízení), pacientů a veřejnosti. Způsob formulace business strategie je představen jak teoreticky, tak i

Sleva 6 % z běžně ceny 69 Kč

Naše cena: 65 Kč

Skladem

Marketing symfonických orchestrů. Publikum a veřejnost moravských filharmonií

Autor: Radim Bačuvčík

publisher: Verbum

0 / 5
Tato monografie se zabývá možnostmi zavádění marketingových principů do řízení regionálních symfonických orchestrů. Situaci sleduje na příkladu symfonických orchestrů sídlících ve čtyřech moravských krajských městech, Filharmonie Brno, Moravské filharmonie Olomouc, Filharmonie Bohuslava Martinů Zlín a Janáčkovy filharmonie Ostrava. Zkoumá souvislosti mezi kulturním prostředím v těchto čtyřech

Sleva 6 % z běžně ceny 69 Kč

Naše cena: 65 Kč

Skladem


Může se hodit…


Láskou ji nespoutáš
Artemis

Přihlášení uživatele