Registrace | Přihlášení

Košík je zatím prázdný

Měna:

czk

kategorie:

Patent zvaný toleranční

Autor: Eva Melmuková

publisher: Verbum

5 / 5
27 %
K 230. výročí vyhlášení Tolerančního patentu vychází druhé doplněné vydání knihy Patent zvaný toleranční od přední české odbornice na toto historické období. Nové vydání je rozšířeno o nové paralely a úvahy autorky, které nebyly v prvním vydání uvedeny. Kniha přináší ucelený pohled na významnou etapu českých dějin, která zásadně ovlivnila náboženskou situaci dodnes.

Sleva 27 % z běžně ceny 299 Kč

Naše cena: 218 Kč

Skladem u dodavatele

Inkvizice a středověká společnost - Moc, kázeň a odpor v Languedocu

Autor: James B. Given

publisher: Verbum

0 / 5
26 %
Téma inkvizice zpracoval J.B. Given velmi nestranným způsobem. Na několika místech se dokonce zdá, jakoby autor stranil inkvizitorům. Je si však dobře vědom důsledků soudní procedury inquisitio a z ní vyplývajícího otevřeného prostoru pro fabrikaci nepravdivých obvinění a odsuzování nevinných. Sám konstatuje, že „s inkvizitory středověkého Languedocu jsme přímo na cestě, která vede k

Sleva 26 % z běžně ceny 399 Kč

Naše cena: 295 Kč

Skladem

Starověká náboženství - Náboženské systémy starého Egypta, Mezopotámie a Kenaanu

Autor: Jan Heller

publisher: Verbum

0 / 5
26 %
První knižní vydání populární učebnice religionistiky. V minulosti již dvakrát vyšlo jako skripta Komenského evangelické bohoslovecké fakulty (1978 a 1988). Kniha přináší ucelený obraz náboženství sousedů Izraele - náboženské systémy starého Egypta, Mezopotámie a Kenaanu.

Sleva 26 % z běžně ceny 350 Kč

Naše cena: 259 Kč

Skladem

Dynamika projektu - uplatnění systémové dynamiky v řízení projektu

Autor: Eva Šviráková

publisher: Verbum

0 / 5
26 %
Kniha vybízí manažery projektů k přemýšlení o důsledcích vlastních rozhodnutí, je podnětem k proměně mentálních modelů, k novým postupům. Kniha spojuje archetypy systémového myšlení, systémovou dynamiku, počítačové modelování a metody pro řízení projektů a nabízí tak možnost efektivnějšího chápání světa projektového managementu.

Sleva 26 % z běžně ceny 140 Kč

Naše cena: 104 Kč

Skladem u dodavatele

Budování vztahů se zákazníky. CRM v teorii a praxi

Autor: Kolektiv autorů - Vratislav Kozák,

publisher: Verbum

0 / 5
Kniha shrnuje poznatky ze zavádění CRM v různých firmách. Na základě jejich konfrontace s informacemi uváděnými v odborné literatuře autor formuluje svá vlastní doporučení pro tuto oblast.

Sleva 6 % z běžně ceny 69 Kč

Naše cena: 65 Kč

Skladem

Setkání po dvou staletích

Autor: Eva Melmuková

publisher: Verbum

0 / 5
20 %
Vlastní děj "Setkání po dvou stoletích" se odehrává počátkem léta 1782 s jedinou výjimkou prvního příběhu ve funkci prologu, který má zpětnou vazbu do roku 1778. Zvolená forma vyprávění v 1. osobě plurálu má evokovat skutečné putování místními středisky původního velkolhoteckého tolerančního sboru.

Sleva 20 % z běžně ceny 149 Kč

Naše cena: 119 Kč

Skladem u dodavatele

Nová ekologie médií - Konvergence a mediamorfóza

Autor: Karol Jakubowicz

publisher: Verbum

0 / 5
26 %

Sleva 26 % z běžně ceny 333 Kč

Naše cena: 246 Kč

Skladem u dodavatele

Reklama. Teoreticko-historické aspekty reklamy a marketingovej komunikácie

Autor: Pavel Horňák

publisher: Verbum

0 / 5
24 % Novinka
Druhé, přepracované a rozšířené vydání jedné z nejoblíbenějších učebnic reklamy u nás. Nabízí nekonformní pohled na vývoj reklamy doma i ve světě. Názorně ukazuje, co v reklamě funguje a co nikoliv. Dopodrobna se zabývá také etickou stránkou reklamy a vším, čím nás reklama fascinuje i uráží. Autor má bohaté zkušenosti s praktickou tvorbou reklamy, jíž se zabývá již bezmála čtyřicet let, i s její

Sleva 24 % z běžně ceny 399 Kč

Naše cena: 303 Kč

Skladem u dodavatele

Ethicum

Autor: Radim Brázda

publisher: Verbum

0 / 5
Novinka
Ethicum je učeno pro základní orientaci v etice. S pomocí příkladů a explikací představuje základní sféry etického zájmu (deskriptivní etika, deontická logika, metaetika, normativní etika, aplikovaná etika). Vstup do textu otevírá set základních otázek, které si etika tradičně pokládala a pokládá je i v novějších modifikacích a upřesněních.br> Ethicum směřuje od otázek, základních morálních

Sleva 6 % z běžně ceny 69 Kč

Naše cena: 65 Kč

Skladem

Kreativita v reklamě

Autor: Pavel Horňák

publisher: Verbum

0 / 5
26 %
Kniha se zabývá tvůrčím procesem při tvorbě reklamy a dalších forem propagace.

Sleva 26 % z běžně ceny 299 Kč

Naše cena: 221 Kč

Skladem u dodavatele

Marketing kultury - Divadlo, koncerty, publikum, veřejnost

Autor: Radim Bačuvčík

publisher: Verbum

0 / 5
26 %
Kniha se zabývá vztahy kulturních organizací s jejich publikem a širokou veřejností. Na příkladech z tuzemské i zahraniční praxe ukazuje funkční marketingové přístupy, ale snaží se také poukázat na chyby, které kulturní a umělecké organizace na poli marketingu a propagace dělají. Kniha je zaměřena především na oblast interpretačních umění, tedy různých forem divadla a koncertů, mnohá doporučení

Sleva 26 % z běžně ceny 240 Kč

Naše cena: 178 Kč

Skladem u dodavatele

Hudba v reklamě

Autor: Radim Bačuvčík

publisher: Verbum

0 / 5
26 %
Kniha hledá odpověď na otázku, jakým způsobem funguje hudba v reklamě. Zabývá psychologickým působením hudby a tím, jak hudba souvisí se společenským postavením člověka, a snaží se ukázat, jakým způsobem je možné toho využít v reklamě. Podrobně se zabývá televizní reklamou, která je s hudbou ze všech oblastí marketingové komunikace svázána asi nejvíce. Všímá si procesu, jakým se vůbec hudba do

Sleva 26 % z běžně ceny 269 Kč

Naše cena: 199 Kč

Skladem u dodavatele

Kultura a my. Vztahy na poptávkové straně trhů kulturních produktů

Autor: Radim Bačuvčík

publisher: Verbum

0 / 5
Monografie si podrobně všímá nákupního chování na trzích kulturních produktů. V jednotlivých kapitolách je možné detailně sledovat profil nakupujících jednotlivé kulturní produkty a jejich nákupní chování. Jsou zde sledovány souvislosti mezi různými druhy kulturních produktů - kulturními akcemi a nahrávkami distribuovanými na pevných nosičích i v elektronickém formátu, ve druhém případě ale také

Sleva 6 % z běžně ceny 69 Kč

Naše cena: 65 Kč

Skladem

Žena a muž v marketingové komunikaci

Autor: Radim Bačuvčík a kolektiv

publisher: Verbum

0 / 5
Kniha ukazuje, jak rozdílně je možno pohlížet na dualitu vztahu žena a muž ve světě marketingové komunikace. Jednotlivé kapitoly této kolektivní monografie se zabývají zobrazováním žen a mužů v reklamě, ženami a muži jako cílovými skupinami marketingové komunikace a ženami a muži jako tvůrci propagačních sdělení. Kniha je prvním dílem monografické řady Protipóly marketingové komunikace.

Sleva 6 % z běžně ceny 69 Kč

Naše cena: 65 Kč

Skladem

Jak posloucháme hudbu? Vztah obyvatel České republiky k hudbě a jejímu poslechu 2009

Autor: Radim Bačuvčík

publisher: Verbum

0 / 5
Monografie se pokouší přispět k diskuzi nad otázkou, jaký mají jednotlivé části veřejnosti vztah k hudbě a jak se tento vztah reálně projevuje v jejich nákupním chování na trzích s hudbou. Děje se tak na základě dat výzkumné povahy.

Sleva 6 % z běžně ceny 69 Kč

Naše cena: 65 Kč

Skladem

Marketing neziskových organizací

Autor: Radim Bačuvčík

publisher: Verbum

0 / 5
Kniha podává ucelený pohled na to, jak v současné době funguje marketing a marketingová komunikace v prostředí neziskových organizací. Je doplněna řadou aktuálních případových studií, které ilustrují, s jakými příležitostmi a překážkami se nekomerční organizace setkávají, když chtějí zavádět marketingové přístupy známé z komerční sféry.

Sleva 6 % z běžně ceny 69 Kč

Naše cena: 65 Kč

Skladem

Soukromé a veřejné v marketingové komunikaci

Autor: Radim Bačuvčík a kolektiv

publisher: Verbum

0 / 5
Kniha ukazuje, jak různě je možno pohlížet na dualitu vztahu soukromého a veřejného ve světě marketingové komunikace. Jednotlivé kapitoly této kolektivní monografie si všímají soukromých a veřejných aspektů samotné komunikace, produktů či médií komunikace a možností konkurence a spolupráce veřejných a soukromých subjektů ve světě marketingové komunikace. Kniha je třetím dílem monografické řady

Sleva 6 % z běžně ceny 69 Kč

Naše cena: 65 Kč

Skladem

Tradiční a nové v marketingové komunikaci

Autor: Radim Bačuvčík a kolektiv

publisher: Verbum

0 / 5
Kniha ukazuje, jak různě lze pohlížet na vztah tradičního a nového ve světě marketingové komunikace. Jednotlivé kapitoly této kolektivní monografie se zabývají tradičními a novými přístupy k analýzy marketingové komunikace, propagací tradičních a nových produktů a tradičními a novými nástroji či médii marketingové komunikace. Kniha je druhým dílem monografické řady Protipóly marketingové

Sleva 6 % z běžně ceny 69 Kč

Naše cena: 65 Kč

Skladem

Public relations a zpravodajství. Vliv hluboké proměny žurnalistiky na teorii a praxi vztahů s médii

Autor: Kolektiv autorů - Jan Tomandl,

publisher: Verbum

0 / 5
Kniha sleduje dopady hluboké proměny zpravodajských médií a žurnalistiky na obor media relations (vztahy s médii). Obor je zde pojímán jako svébytná disciplína v rámci šířeji vymezených vztahů s veřejností (public relations) a marketingové komunikace. Práce vychází z předpokladu, že pokud se významným způsobem mění současná zpravodajská média, jejich technologická podstata, jazyk i publikum, musí

Sleva 6 % z běžně ceny 69 Kč

Naše cena: 65 Kč

Skladem

Formulace business strategie v oblasti zdravotnictví

Autor: Kolektiv autorů - Tomáš Vican, Jiří Vaněk, Vratislav Kozák

publisher: Verbum

0 / 5
Kniha ukazuje specifika formulace business strategie ve zdravotnictví, tedy oblasti, ve které se úzce a často velmi problematickým způsobem prolínají zájmy státu (veřejné správy), politických stran, podnikatelských organizací, neziskových organizací (jimiž je značná část zdravotnických zařízení), pacientů a veřejnosti. Způsob formulace business strategie je představen jak teoreticky, tak i

Sleva 6 % z běžně ceny 69 Kč

Naše cena: 65 Kč

Skladem

Marketing symfonických orchestrů. Publikum a veřejnost moravských filharmonií

Autor: Radim Bačuvčík

publisher: Verbum

0 / 5
Tato monografie se zabývá možnostmi zavádění marketingových principů do řízení regionálních symfonických orchestrů. Situaci sleduje na příkladu symfonických orchestrů sídlících ve čtyřech moravských krajských městech, Filharmonie Brno, Moravské filharmonie Olomouc, Filharmonie Bohuslava Martinů Zlín a Janáčkovy filharmonie Ostrava. Zkoumá souvislosti mezi kulturním prostředím v těchto čtyřech

Sleva 6 % z běžně ceny 69 Kč

Naše cena: 65 Kč

Skladem

Kultura jako faktor volného času. Nákupní chování na trzích vybraných volnočasových aktivit 2010

Autor: Radim Bačuvčík

publisher: Verbum

0 / 5
Monografie se pokouší přispět k odpovědi na otázku, jakým způsobem lidé tráví svůj volný čas, jaká část jejich volnočasových aktivit je kulturní povahy a zejména jak tyto aktivity souvisí s ostatními způsoby trávení volného času.

Sleva 6 % z běžně ceny 69 Kč

Naše cena: 65 Kč

Skladem

Divadlo a film. Nákupní chování na trzích kulturních produktů 2011

Autor: Radim Bačuvčík

publisher: Verbum

0 / 5
Monografie se zabývá otázkou, jaký je vztah lidí k divadlu a filmu. Jednotlivé kapitoly blíže zkoumají, s čím vším preference divadla a kina může souviset. Je zde zkoumán vliv návštěv těchto kulturních zařízení v dětství s rodiči či jinými příbuznými (tedy jinými slovy vliv výchovy a rodiny), to, zda se o divadlo a kino zajímají též známí a přátelé respondentů (tedy vliv společenského

Sleva 6 % z běžně ceny 69 Kč

Naše cena: 65 Kč

Skladem

Racionální spotřebitelské chování a vliv iracionality

Autor: Kolektiv autorů - Jan Závodný Pospíšil, Vratislav Kozák

publisher: Verbum

0 / 5
Kniha Racionální spotřebitelské chování a vliv iracionality se zabývá vlivem faktorů iracionálního lidského chování na proces spotřebitelského rozhodování. V první části knihy jsou zpracována teoretická východiska týkající se problematiky současného stavu v oblasti marketingu, postmoderního spotřebitele, procesu reklamní komunikace, spotřebního chování, behaviorální ekonomie a vlivu iracionálních

Sleva 6 % z běžně ceny 69 Kč

Naše cena: 65 Kč

Skladem


Může se hodit…


Přihlášení uživatele